What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ahfoen

    TK - Muchi muchi pork / pink sweets voor xbox360

    Te koop Muchi muchi pork / pink sweets voor xbox360. Prijs 65 exc. verzendkosten. Graag PM-en
  2. ahfoen

    Asian Xbox 360 slim (NTSC-J, 220 volt) met 4 games PRICEDROP

    PM me maar... voor 240 mag ie ook weg :D
  3. ahfoen

    Asian Xbox 360 slim (NTSC-J, 220 volt) met 4 games PRICEDROP

    Hoi, Het zijn er 4. 5de game 'no more heroes' heb ik namelijk verkocht. Heb je interesse in deze set?
  4. ahfoen

    SOLD

    Sorry voor late reactie. Ik had de messages niet gelezen. Deze stick is inmiddels al verkocht.
  5. ahfoen

    PS3 hori fighting stick 3 arcade stick

    Te koop: PS3 hori fighting stick 3 arcade stick Prijs 25 euro exc verzendkosten
  6. ahfoen

    SOLD

    TE koop: HORI HRAP EX met witte Sanwa buttons Prijs 75 euro
  7. ahfoen

    Asian Xbox 360 slim (NTSC-J, 220 volt) met 4 games PRICEDROP

    Te koop: Xbox 360 slim 250GB (matte versie, NTSC-J, HDMI, 220volt) met 1 controller zonder originele doos. Xbox wordt geleverd met adapter, 1 wireless controller en 4 games (senko no ronde, deathsmiles I black label, deathsmiles II limited edition en Shadow of the damned). Prijs 250 euro De...
  8. ahfoen

    [TK] PS2 / PSP / Wii / X360 games (shmups en fighting games)

    @ sjorspion.... mushihime is helaas verkocht @ Baris.... Ik accepteer je bod. Zie PM!!
  9. ahfoen

    [TK] PS2 / PSP / Wii / X360 games (shmups en fighting games)

    PSP - Guilty gear accent core (NTSC-J) - 5 euro Wii - Milestone Shooting collection Wii (karous, radirgy en Chaos Field) - 17,50 (NTSC-J) - Super Smash Brothers Brawl (NTSC-J) - 10 euro - Pangya (NTSC-J) - 8 euro - Guilty Gear XX accent Core (NTSC-J) - 8 euro - Super Mario Galaxy (NTSC-J) - 10...
  10. ahfoen

    x360 SLIM (NTSC-J-Asian), veel shmups (ps2 games toegevoegd)

    Te koop: - Xbox 360 Slim met 250GB HDD, wireless controller en headset (220V, geen doos) - Hori HRAP 3 met sanwa buttons (Witte buttons) - Final Fantasy XIII-2 asian version met steelcase en calender (Japanse voice + engelse sub) - No more Heroes (NTSC-J, engelse voice) - Shadow of the damned...
  11. ahfoen

    [SOLD] NTSC-J Dreamcast met 2 controllers en 2 VMU

    Te koop: NTSC-J dreamcast in perfecte staat met 2 controllers en 2 VMU's (geen doos). Prijs 50 euro exc. verzendkosten.
  12. ahfoen

    [TK] X360/PS3/PS2/PSP/WII games

    Heb je ING? Zo niet, kan het 1 of 2 dagen duren. Had het gisteren ook rond 4AM teruggestort, dus ben bang dat het zaterdag ook niet haalt. Laat me maar weten wanneer het teruggestort is. Zelf heb ik ook een ebay account met 100% feedback uit 43 orders.. (accountname: ahfoen)... hopelijk geeft...
  13. ahfoen

    Vraagje: Beste arcade cabinet voor Cave shooters?

    @beau... Thx voor uitleg @Ken... ik heb al een ntsc-j xbox360 slim... Had eentje meegenomen toen ik op vakantie was in Hong Kong. Ook heb ik bijna Cave en G.Rev Shmups in mijn kast staan (wel ik net muchi muchi pork/pink sweets moeten verkopen voor cab funding :D )...
  14. ahfoen

    Vraagje: Beste arcade cabinet voor Cave shooters?

    @beau... Wat is een supergun?? :D @Rorsach... Hoeveel heeft de Pink Sweets gekost??? Weten jullie trouwens waar ik het beste Cave PCB's kan importeren??
  15. ahfoen

    [TK] X360/PS3/PS2/PSP/WII games

    @cageman.. ik heb je PM gelezen :D @BJT.. Geld is binnen. Zal vandaag of morgen versturen. Hopelijk krijg je het dit weekend nog binnen.
  16. ahfoen

    Vraagje: Beste arcade cabinet voor Cave shooters?

    yup yup, ik zal goed over na moeten denken. Zelf heb ik veel shmups op mijn xbox , maar uiteindelijk speel ik toch alleen maar dodonpachi of senko no ronde Duo. Dus ik denk dat het dat wordt. Pink Sweets is ook nog een mogelijkheid, best nice :D
  17. ahfoen

    Vraagje: Beste arcade cabinet voor Cave shooters?

    Wat maakt de new net city zo goed in vergelijking met de andere cabs? :D
  18. ahfoen

    Vraagje: Beste arcade cabinet voor Cave shooters?

    Mijn budget is ±500 - 600 voor de cab en ± 250 a 300 voor een PCB. Is dit haalbaar denk je?
  19. ahfoen

    Vraagje: Beste arcade cabinet voor Cave shooters?

    Thx voor je reactie. Ik moet denk ik toch snel een beslissing maken of het een senko no ronde cab wordt of dodonpachi. Ben namelijk niet van plan om in korte termijn meerdere pcb's te halen.
Back
Top