ahfoen
Credit Feeder
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag een nieuwe lid van Nozomi en ik heb wat vragen over arcade cabinets. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
1. Zelf ben ik een noob op het gebied van cabinets, maar ik ben van plan om ergens in Juni toch eentje aan te schaffen. Ik zit nu te twijfelen over een Sega Blast City / Astro City / Net City / Naomi Universal.
Zelf ben van plan om alleen cave shooters te spelen (en eventueel mijn favoriete spel Senko no Ronde - GDROM).
2. Wat heb ik precies nodig om een cabinet te laten draaien (na dat ik een cab en PCB heb aangeschaft)?
3. Hoe zit het GDROM's en PCB's? Kan bv. Blast City GDROM's draaien en Naomi Universal PCB's?
Alvast bedankt voor al uw reacties
Ahfoen
Ps. Voor mensen die interesse hebben, wil ik even zeggen dat ik een topic heb aangemaakt bij de trading section
viewtopic.php?f=7&t=3710&p=41279#p41279
Ik ben sinds vandaag een nieuwe lid van Nozomi en ik heb wat vragen over arcade cabinets. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
1. Zelf ben ik een noob op het gebied van cabinets, maar ik ben van plan om ergens in Juni toch eentje aan te schaffen. Ik zit nu te twijfelen over een Sega Blast City / Astro City / Net City / Naomi Universal.
Zelf ben van plan om alleen cave shooters te spelen (en eventueel mijn favoriete spel Senko no Ronde - GDROM).
2. Wat heb ik precies nodig om een cabinet te laten draaien (na dat ik een cab en PCB heb aangeschaft)?
3. Hoe zit het GDROM's en PCB's? Kan bv. Blast City GDROM's draaien en Naomi Universal PCB's?
Alvast bedankt voor al uw reacties
Ahfoen
Ps. Voor mensen die interesse hebben, wil ik even zeggen dat ik een topic heb aangemaakt bij de trading section
viewtopic.php?f=7&t=3710&p=41279#p41279