What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] X360/PS3/PS2/PSP/WII games

ahfoen

Credit Feeder
[TK] X360/PS3/PS2/PSP/WII games en artbooks

Wegens funding voor aanschaf Arcade cabinet verkoop ik onderstaande items.

Als je interesse hebt kan je me een PM sturen of mailen naar ahfoen@gmail.com

Te koop:

XBOX360
- Super Street Fighter IV: Arcade Edition (PAL/regiovrij) - 20 euro
- Idolmaster 2 (NTSC-J) - 25 euro

Wii
- Pangya (NTSC-J) - 5 euro
- Guilty Gear XX Accent Core (NTSC-J) - 5 euro
- Milestone Shooting Collection Wii inc. Karous, Chaos Field en Radirgy (NTSC-J) - 20 euro
- Super Smash brothers BRAWL (NTSC-J) - 5 euro
- Super Mario Galaxy (NTSC-J) - 5 euro

PS2
- Odin Sphere (NTSC US/engels) - 15 euro
- Valkyrie Profile 2 Silmeria (NTSC US/engels) - 10 euro
- Final Fantasy XII (PAL) - 10 euro
- Final Fantasy X-2 (PAL) - 10 euro
- Final Fantasy X met Bonus DVD (PAL) - 15 euro
- Kingdom Hearts II (PAL) - 10 euro
- Kingdom Hearts (PAL/geen platinum) - 10 euro (Verpakking en Disc status OK. Er zitten krasjes op de dvd, maar werkt perfect…)
- Disgaea 1: Hour of Darkness (PAL) - 10 euro
- Disgaea 2: Cursed Memories (PAL) - 10 euro
- Guitarfreaks Drummania V3 limited edition met Guitarfreaks Arcade style controller - 75 euro (controller was destijds 200 euro inc. importkosten)

PSP
- Guilty Gear Accent Core (NTSC-J/regiovrij) - 5 euro

Nintendo DS
- Heroes of Mana (NTSC-J) - 5 euro
- Kanji Dictionary: Kanji Sonomama Rakubiki Jiten (NTSC-J) - 25 euro

Artbooks
Artbooks van Tekken 6, Vagabond, Disgaea. Alle artbook 10 euro p.s. (behalve Persona 3 artbook 20 euro)

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten


PB100165copy.jpg
PB100164copy.jpg
PB100162copy.jpg
PB100160copy.jpg
PB100158copy.jpg
PB100155copy.jpg
PB100154copy.jpg
PB100153copy.jpg
PB100151copy.jpg
PB100149copy.jpg
2012-01-10233910.jpg
 
Hoi, en welkom op Nozomi!

Heb eventueel interesse in de PSP Go. In welke staat is die? boxed of niet? foto ;-)?
 
Thx....... Psp go is in perfecte staat. Boxed met factuur (01-09-2011, ±4 maanden oud). laat maar weten of je nog interesse hebt.

2012-01-11150503.jpg
2012-01-11150518.jpg
2012-01-11150440.jpg
 
@cageman.. ik heb je PM gelezen :D

@BJT.. Geld is binnen. Zal vandaag of morgen versturen. Hopelijk krijg je het dit weekend nog binnen.
 
Heb je ING? Zo niet, kan het 1 of 2 dagen duren. Had het gisteren ook rond 4AM teruggestort, dus ben bang dat het zaterdag ook niet haalt. Laat me maar weten wanneer het teruggestort is. Zelf heb ik ook een ebay account met 100% feedback uit 43 orders.. (accountname: ahfoen)... hopelijk geeft dat meer vertrouwen ... btw... nogmaals excuses
 
Back
Top