What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    WTB: Viletim

    Ben op zoek naar een viletim scart2jamma of een heel goed alternatief (liefst met ps2 controller interface) voor een andere cab. Alvast bedankt :D
  2. MarioSanchez

    WTB: Sega NAC power supply

    WTB: Sega NAC power supply. Prijs komen we vast wel uit.
  3. MarioSanchez

    NAC sync issues

    Beste leden, Ik heb op dit monent problemen met de monitor (ms9) van de NAC. Heb een aantal pcb borden geprobeerd op diverse jamma adapters maar beeld is en blijft out of sync van links naar recht. Geluid werkt en er zit leven in maar geen stilstaand plaatje. Op t control panel ook de h/v pos...
  4. MarioSanchez

    WTB: Wonderboy 1 pcb (bij voorkeur origineel)

    Ken of heb je iemand die zijn of haar Wonderboy 1 pcb verkoopt, please let me know. Bedankt.
  5. MarioSanchez

    2x xbox giftcards van 50 euro per stuk

    Ik heb nog 2 xbox giftcards van 50 euro per stuk liggen. Uiteraard nieuw in 't plastic. Wil er graag 80 euro voor hebben. Iemand interesse? Gebruik de xbox te weinig vandaar mijn besluit ze te verkopen. Groetjes Mario
  6. MarioSanchez

    Gezocht: Amp Up/Molex connectors voor sega cabs

    Heren, Iemand een idee waar ik sega amp up 10 en 12 pins connectors kan krijgen hier in NL? Starcab ken ik wel maar is weer zo'n eind weg. Is voor m'n dreamcast padhacks.
  7. MarioSanchez

    Gezocht: Sega Dreamcast VGA kabel

    Wie-o- wie heeft op zijn of haar zoldertje nog een sega dc vga kabel liggen voor weinig? Neem het graag over van je :mrgreen: Bedankt!! Gr. Mario
  8. MarioSanchez

    GEZOCHT: 2 PCI VGA kaartjes

    Ben op zoek naar 2 losse pci vga kaartjes. Liefst werkend maar mogen ook defect zijn. Alvast bedankt. Gr. Mario
  9. MarioSanchez

    [gezocht] pc2jamma kaartje

    wie heeft voor mij nog een pc2jamma kaartje voor een leuk prijsje ? 2ehands of nieuw. bedankt :D
  10. MarioSanchez

    [TE KOOP]

    TE KOOP... tegen elk aannemelijk bod! 1. Neogeo mvs systeem met jamma, mvs sidekicks 2 en 161-in-1 multi cartridge incl. bevestiging op plank. plug&play...heb er al 2 dus deze set mag weg! 2. Icade, om je tablet om te toveren in een mini tabletop arcade cab. Eventuele ruil mag ook tegen...
  11. MarioSanchez

    [GEZOCHT] ArcadeVGA AGP

    Ben op zoek naar een arcade agp kaartje. Wie heeft er net nog eentje liggen voor een net prijsje??? Bedankt.
  12. MarioSanchez

    NAC PC2Jamma Project

    Heb dankzij het kaartje van Hasan weer een nieuw pctje op een plank geschroefd voor m'n NAC :P Kleine opsomming: P4 2.8Ghz, 1Gb mem, dell mobo, ti4800, 80Gb schijfje, audio amp en uiteraard het pc2jamma kaartje. Nog geen idee welke setup ik ga draaien maar m'n huidige kaart is een ti4800 en...
  13. MarioSanchez

    [GEZOCHT] PC2Jamma pcb board + (HQ) 3" inbouw speakers

    Ben op zoek naar een PC2Jamma bordje voor een nieuw project. Wie-o-wie??? Wil Daphne en Supermodel emul gaan draaien onder MALA frontend. Eventueel ook wat betere 3" inch inbouw speakertjes om het geluid van de NAC wat op te pimpen. Creative, LG, Edifier etc... Amp heb ik al. Dank u heren :D...
  14. MarioSanchez

    Neo Geo MVS 1FZ Battery replacement

    Mijn Neo Geo 1FZ bord slaat geen games op en ik kan de datum+tijd niet aanpassen. Na meten van de spannig heb ik gemerkt dat de batterij vervangen moet worden. 1. Als ik nou de batterij vervang, lost dat het probleem van het niet kunnen saven op? 2. Kan ik een CR2032 gebruiken i.p.v. de...
  15. MarioSanchez

    [TE RUIL] ION iCade Retro Arcade Atari Gaming

    ION iCade Retro Arcade Atari Gaming voor je ipad/android te ruil voor games of hardware (neo geo etc..). In perfecte staat. Ruil liever voor iets nuttigs vandaar mijn voorkeur.
  16. MarioSanchez

    Tk: Neo Geo Mvs

    pm Bjt
  17. MarioSanchez

    [gezocht] magician lord mvs neo geo

    heb geen idee of deze versie er is aangezien ik alleen de aes tegenkom maar ben op zoek naar de mvs versie van magician lord. wie kan mij daar aan helpen?
  18. MarioSanchez

    [gezocht] xxx-1 neo geo mvs cartridge

    wie o wie kan mij helpen aan een xxx-1 mvs cartridge voor neo geo? dank u en een fijn weekend :-) gr. Mario
  19. MarioSanchez

    [GEZOCHT] Astro City in mooie staat

    Wie wil er van z'n Astro City af? Zoek op korte termijn een broertje voor m'n Blast omdat ik naast verticaal ook horizontaal wil. Een goed alternatief is uiteraard ook welkom. Fijne dagen leden. gr. Mario
  20. MarioSanchez

    Flickering van monitor op Blast City

    is het zo dat een Blast monitor op 640x480@31khz nog enigzins flickering heeft, ondanks dat alles rechtstreeks op de 15p dsub is aangesloten en de switches goed zijn ingesteld (on on off)???
Back
Top