What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZOCHT] Astro City in mooie staat

Status
Not open for further replies.

MarioSanchez

Combo Keeper
Wie wil er van z'n Astro City af? Zoek op korte termijn een broertje
voor m'n Blast omdat ik naast verticaal ook horizontaal wil.

Een goed alternatief is uiteraard ook welkom.

Fijne dagen leden.

gr. Mario
 
Cool hoor. Ik heb zelf een NAC en een Blast naast elkaar staan. Veel plezier ervan!

Oh, je kunt je topics in Buy, Sell & Trade zelf locken :-)!
 
Komen er meer robin :-D s avond als ze beide aan staan maar heb eerst een xtra step down nodig. kan ik een 110v step down conv. splitsen met een verdeler?

Beankt cageman, wilde graag iets anders dan een blast. vond NAC een perfecte keuze.
wat is eigenlijk verschil tussen de normale Astro....., Voeding?


Zal eens kijken hoe ik dit kan locken maar hoop dat je nog antwoord kan
geven op mijn vraag :-)
 
Nee hoor Hasan, naar Mario. maarre ik zag je schatjes op de foto staan in een ander topic. Mooi man. Het is dat ik maar plek heb voor 1 cab, anders had ik mijn NAC nooit weggedaan. Ik heb nu een NNC. En die is ook enorm vet. Vooral het beeld verbaast me steeds.

p.s. Cageman mag ook foto's posten, die heb ik ook nooit gezien.
Wel een afternburner 😉
 
volgen er meer robin. moet een 110v step down r bij kopen. marquee koop ik
ook nog een ander. heb bij de nac zelfs nog de marquee holder gekregen.
ik kap bij 2 voorkopig. tenzij ik een huis heb straks met meer ruimte.
nnc vond ik persoonlijk t model net als een naomi ietsjes minder maar het scherm
is prachtig!!!!!


fotos volgen ook namens mij :D
 
Hahahaha, dan ben ik weer abuis! Loop de boel weer lekker in de war te gooien hehe! Alle pics zijn welkom!!
 
Psykick":2dt7mwcl said:
Hahahaha, dan ben ik weer abuis! Loop de boel weer lekker in de war te gooien hehe! Alle pics zijn welkom!!


Ja, wij willen nu van allebei pics :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top