MarioSanchez
Combo Keeper
Wie wil er van z'n Astro City af? Zoek op korte termijn een broertje
voor m'n Blast omdat ik naast verticaal ook horizontaal wil.
Een goed alternatief is uiteraard ook welkom.
Fijne dagen leden.
gr. Mario
voor m'n Blast omdat ik naast verticaal ook horizontaal wil.
Een goed alternatief is uiteraard ook welkom.
Fijne dagen leden.
gr. Mario