MarioSanchez
Combo Keeper
Ik heb nog 2 xbox giftcards van 50 euro per stuk liggen. Uiteraard nieuw in 't plastic.
Wil er graag 80 euro voor hebben. Iemand interesse?
Gebruik de xbox te weinig vandaar mijn besluit ze te verkopen.
Groetjes Mario
Wil er graag 80 euro voor hebben. Iemand interesse?
Gebruik de xbox te weinig vandaar mijn besluit ze te verkopen.
Groetjes Mario