MarioSanchez
Combo Keeper
Ben op zoek naar een PC2Jamma bordje voor een nieuw project. Wie-o-wie???
Wil Daphne en Supermodel emul gaan draaien onder MALA frontend.
Eventueel ook wat betere 3" inch inbouw speakertjes om het geluid van de NAC wat op te pimpen. Creative, LG, Edifier etc... Amp heb ik al.
Dank u heren
gr. Mario
Wil Daphne en Supermodel emul gaan draaien onder MALA frontend.
Eventueel ook wat betere 3" inch inbouw speakertjes om het geluid van de NAC wat op te pimpen. Creative, LG, Edifier etc... Amp heb ik al.
Dank u heren
gr. Mario