What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S913

    Commodore 64, Vic pro en Vic slim

    Meer info op Tweakers (neem aan dat het dezelfde is). Komt dus met een Commodore OS, maar je kan er ook Win7 naast draaien. http://tweakers.net/nieuws/73667/remake ... markt.html _______ Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
  2. S913

    Wat is je favouriete Candy Cab?

    Word ik afgefikt als ik voor een E3 kies, puur en alleen omdat ik nog steeds erg happy ben met de mijne en hij gewoon schitterend staat te pronken op mijn zolder? ;) :mrgreen:
  3. S913

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    Idd balen, heb de originele shed ooit gezien en was al impressed, maar had graag even lopen kwijlen (shoppen?) tussen het spul dat jullie nu allemaal hebben staan. Maar ga er vanuit dat het niet de laatste meet is toch? ;) Het lijkt er een beetje op dat er ongeveer één keer per jaar wel een...
  4. S913

    ARCADEMEET IN DEN HAAG 1 mei 2011 LEES LAATSTE UPDATE Pag. 1

    *S913 is dan op vakantie ...
  5. S913

    Nintendo 3DS

    De 3DS is vandaag al 2 keer (zover ik kan zien) voorbij gekomen in de iBood hunt ... € 199,95 Maar voor mijn pagina refreshed was, was hij al uitverkocht :?
  6. S913

    Nozomi is vernieuwd!

    Ik zal vanavond de app installeren op mijn Tab en laat het je via PM wel even weten.
  7. S913

    Nozomi is vernieuwd!

    Woot! Ga je die plugin installeren??? 8) Muchos gracias! :D
  8. S913

    Nozomi is vernieuwd!

    Yay!! Erg mooi geworden Cageman :) 2 vraagjes: - Welke versie van phpBB is dit? I.v.m. een mogelijke installatie van een Android app voor phpBB :P - Ik mis de button "Mark all forums read" die op de vorige site onderaan de forum lijst stond. Vond die erg handig om alles op gelezen te zetten...
  9. S913

    Shit!!!! (earthquake/tsunami)

    En het is pas het begin :( Met 800 mile/hr op weg naar andere (ei)landen in/aan de Pacific ... :cry:
  10. S913

    Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

    T'is nu 95% zeker dat ik met Cyberdrifter en zijn zwager even een kijkje kom nemen. Nog geen idee hoe laat, maar kijk uit naar 3 gasten in een eco-mobiel (mijn tijdelijke lease-hybride). Daar past zeker geen cab in, dus zou bescherm ik mezelf ook nog een beetje tegen mezelf :P
  11. S913

    Rare fransen

    Pfft ... je wilt de gok maar nemen, eindje omrijden mocht het toch niet passen :P
  12. S913

    Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

    Uhm ... dan word ik door het onderste woord uit jouw avatar wel erg angstig :shock: :mrgreen:
  13. S913

    Retro beurs Apeldoorn, 06-03-2011

    Misschien dat ik met Cyberdrifter nog even langskom ... maar da's nog niet zeker.
  14. S913

    Te koop: diversen

    Hmm, dan maar een eindejaars staatslot kopen als beginnetje voor één van Ronnie's cocktails :P
  15. S913

    Nieuwe zending begin 2011...

    Taito cocktails .... *drool*
  16. S913

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    Wait Wut? Maar 6 afleveringen?? :cry: De zoooooveelste goeie serie die niet afgemaakt wordt. De kans is groot dat SBS of Veronica deze alsnog koopt en die paar afleveringen gaat uitzenden. Zijn ze goed in, ik geef een paar voorbeelden van halve series die ze toch gekocht en uitgezonden...
  17. S913

    frontpage update

    Kwam deze post van Ken uit 2009 nog tegen :P http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?p=25105#25105
  18. S913

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    Smerig, maar erg cool! :twisted: Ben benieuwd hoe de serie zit verder gaat ontwikkelen. Mijn favoriete supplier gaat binnenkort deel 3 regelen :P
  19. S913

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    N.a.v. jullie enthousiasme heb ik vanavond maar 'ns gereserveerd voor de eerste 2 afleveringen :P
Back
Top