What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: diversen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik ben bezig om wat overtollig spul kwijt te raken.

Originele handleidingen:
- Egret 2 € 10 + verzendkosten
- Egret 3 € 10 + verzendkosten VERKOCHT

Gamecube VGA kabel (ik heb er twee, eentje te veel), € 40 + verzendkosten

Arcade RGBS CGA/EGA/YUV naar VGA Converter, € 35 + verzendkosten

Capcom Kick harnas, nieuw, € 10 + verzendkosten

Binnenkort volgen ook nog wat arcade games.

Ik heb ook nog een (tweepersoons) zitbankje. Erg mooi en in hoogte te verstellen. Ik weet nog niet zeker of ik die wegdoe, maar is daar interesse voor, prijs zal € 100 zijn. Kijk hier voor een foto: http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t= ... ght=krukje
 
trailblazer800":3qgjpj39 said:
Als je dat krukje verkoopt, wil ik em heeeel graag overnemen!!!!!

Pas op, ik bedoel niet een krukje, maar een bankje.
 
E3 handleiding en één E2 handleiding verkocht. Ik heb nog één Egret 2 handleiding over.
 
Hmm, dan maar een eindejaars staatslot kopen als beginnetje voor één van Ronnie's cocktails :P
 
Back
Top