What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Net de eerste aflevering gekeken op 720P. Ben erg onder de indruk van deze stijlvol gemaakte zombie apocalypse serie gebasseerd op de gelijknamige comic. Zombie uitvinder 'George Romero' kan hier nog een puntje aan zuigen als je naar z'n laatste werk kijkt. Wat vet zeg! Gemaakt en geregisseerd door Frank Darabont bekent van 'The Green Mile' en 'The Shawshank Redemption'.

Hopelijk wordt deze serie aangekocht door een nederlandse zender want dit is echt geweldig. Download zelf natuurlijk iedere week even de nieuwste episode want wil niet 2 jaar wachten. :P Anyhoe, Aanrader ook voor niet horror fans want het is geen typische zombie gorefest. +1

http://www.amctv.com/originals/The-Walking-Dead/

Voor de liefhebbers is de comic nu ook omgezet naar een Nederlandse vertaling door Sylvester Strips. De eerste 4 delen zijn inmiddels uitgekomen en er volgen er nog veel meer. De uitgaven zijn hardcovers voor 19,95 euro per stuk. Redelijk aan de prijs, maar het ziet er goed uit.

Meer info: http://www.silvesterstrips.nl/strips/walking-dead/

Ik ga ze binnenkort zelf aanschaffen want het lijkt mij een hele vette serie om te gaan volgen!

Erg goede serie.
Ik heb ook ff de korte "making off" gezien, de makers weten echt waar ze mee bezig zijn.
Zombie-liefhebbers zijn het en dat zie je aan de pilot af.

Staks de 2de ep. kijken ...... "Guts" :o

Daarna de nwe Dexter, al is Dex wel eens beter geweest.

Verder ook erg goed gemaakt, maar je moet er van houden:

Boardwalk Empire.

Ga vanavond ook het 2e deel 'guts' bekijken. Ben weer erg benieuwd.

The.Walking.Dead.S01E02.720p.hdtv.x264

Ik heb inmiddels de 2e aflevering ook gezien en ben erg enthousiast over deze serie.
Thanks voor de tip Henk :)

ElPancho":125hf9cx said:
One more thing: He's an organdonor.

Was weer top idd. :)

:lol: Inderdaad, Geweldige episode weer. Erg spannend en smerig.

ElPancho":311jrysj said:
Daarna de nwe Dexter, al is Dex wel eens beter geweest.

Verder ook erg goed gemaakt, maar je moet er van houden:

Vandaag op uitzending gemist ook maar eens een keer naar Dexter gekeken. Tja, wat zal ik zeggen? Je moet er van houden, maar het is niet mijn smaak. Wel logisch dat deze serie van Amerikaanse makelij is, het meest hypocriete land dat er maar bestaat.

Vond het gisteren een beetje tegevallen .... maar dat komt wel goed nu de spanningen binnen de groep overlevers (echt) op begint te lopen.

"That'll be the brain" was wel de kwoot vd afl.

Was inderdaad een meer stillere aflevering wat walkers betreft maar de spanning stijgt steeds verder. Het wordt wel steeds interessanter met al deze verschillende personages. Vooral die redneck op het dak zal nog wel voor wat ellende gaan zorgen denk ik. Volgende aflevering moet wel weer spannender worden denk ik want ze zitten weer in de stad met vreemd genoeg bijna geen walker te bekennen.

N.a.v. jullie enthousiasme heb ik vanavond maar 'ns gereserveerd voor de eerste 2 afleveringen :P

Goed zo! :)
Coole serie tot nu toe hoor.

Alleen jammer dat we weer een week moeten wachten op de nieuwe.

Smerig, maar erg cool! :twisted: Ben benieuwd hoe de serie zit verder gaat ontwikkelen.

Mijn favoriete supplier gaat binnenkort deel 3 regelen :P

Ik heb de eerste 2 episodes gezien, en normaal gesproken houd ik niet erg van dit genre, maar deze serie is echt te vet :-) Erg genoten van de eerste afleveringen, ga later verder kijken.

De laatste 5 minuten van aflevering 4 waren echt geweldig! :D Welkom bij deze 'bad-joey'.

Bedankt!

Van het weekend verder kijken, wordt erg spannend dus :D

Hee was weer een leuke aflevering gisteren, maar wat lees ik nu! Einde van eerste seizoen en een tweede nog niet in de planning??!

Back