What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

frontpage update

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik ben nog niet zolang op het nozomi forum te vinden, maar volgens mij is het de laatste tijd behoorlijk levendig. Vooral nu er weer een aantal cabs gekocht zijn en zo.

Misschien is dit een goede aanleiding om de frontpage weer eens te updaten 😉
 
Als alle pics in de Gallery staan doen ik een leuke update met pics.
 
Dan is het nog even wachten op alle fotos etc. maar ik vind het zeker een goed idee! 8)
 
en misschien een nieuwe member of the month? ik ben het nu al zo lang :)

Maakt mij niet uit hoor maar volgens mij is iedereen me nu wel een beetje zat heheh

wordt de nieuwe banner nog geüpload?
 
RoOd":3e5aq0mp said:
en misschien een nieuwe member of the month? ik ben het nu al zo lang :)

Maakt mij niet uit hoor maar volgens mij is iedereen me nu wel een beetje zat heheh

wordt de nieuwe banner nog geüpload?

Ik dacht al die gozer is echt populair :P
 
Ken":32kzb5pp said:
Als alle pics in de Gallery staan doen ik een leuke update met pics.

Al bezig met een update Ken?
Laatste tijd zo stil op frontpage...
 
Had het gelezen, maar omdat de cab aktie nu eigenlijk wel rond is mischien een leuke samenvatting met wat leuke pics etc.
 
Ik zou zeggen schrijf een leuk stukje dan gooi ik het er op, jij hebt je er vanaf het begin mee bezig gehouden.
 
Ken":3dkrrva3 said:
Ik zou zeggen schrijf een leuk stukje dan gooi ik het er op, jij hebt je er vanaf het begin mee bezig gehouden.
Ziet er leuk uit de frontpage :roll:
 
Ik ben er mee bezig geweest maar heb problemen met het kopieren en plakken van tekst, Mildoe is er nog steeds mee bezig. Toch Mildoe?
 
is er al een nieuwe member of the month verkiezing geweest dan wel iemand uit de hoge hoed getrokken? :)
 
Moet echt een waanzinnig mooie frontpage worden. Je neemt zoveel tijd voor de nieuwe inhoud en opmaak. Kan niet wachten 😉
 
Misschien mij eens van de frontpage afhalen?

Tijd voor een nieuwe member...
 
Back
Top