What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zwarte Naomi

Ik was laatst bij Jan; deze even uitgeprobeerd. Monitor was ook wel goed strak. Inderdaad een mooie kleurencombi.
 
Tis een aardige maar haalt het niet bij de Ikaruga naomi van AndyG.

DSCN1240_zpsc6d35a85.jpg~original
 
Yep helemaal mee eens Onno! Heb die gezien in Engeland toen. Ik zou dan ook iets dergelijks ervan maken, maar dan mat zwart of zo.

Btw. staat deze nu bij jou boven?

ps. wat het met zwart mooi maakt is dat alles kleuren er dan altijd zo vanaf spatten, het contrast is gewoon mooier icm alle kleuren en het scherm!
 
Zelf ben ik er niet zo'n fan van maar wat ik wel mooi vind is die groene licht balk ipv de rode. Zijn die dingen ergens los te bestellen ofzo? Of is dat zelf te "maken" dat iemand weet?
 
Psykick":288d3rzq said:
Btw. staat deze nu bij jou boven?

Ha! Nope, helaas. Lijkt idd wat op mijn zolder met die houtenvloer enzo. Nog steeds de 'oude' set up: 3 Aero's 1 aero table 2 Awaves en 3 NAC's en een Black Knight.
 
ElPancho":1whhpwbg said:
Psykick":1whhpwbg said:
Btw. staat deze nu bij jou boven?

Ha! Nope, helaas. Lijkt idd wat op mijn zolder met die houtenvloer enzo. Nog steeds de 'oude' set up: 3 Aero's 1 aero table 2 Awaves en 3 NAC's en een Black Knight.

Damn... das wel een vette setup man! Wat is een Black Knight?
 
Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.
 
Cageman":ii1ruwdf said:
Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.

Pas maar op,die black knight ziet er behoorlijk boos uit....
 
Cageman":3upmzwo9 said:
Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.

Hahahaha,..... Dat jij uberhaupt nog met mij om wil gaan Ar. :D :D
 
Mart":2uww1v3j said:
Cageman":2uww1v3j said:
Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.

Hahahaha,..... Dat jij uberhaupt nog met mij om wil gaan Ar. :D :D
Hahahaha!

Laatst trouwens even de allernieuwste Star Trek flipperkast (Stern) live onder ogen gehad. Ik ben geen flipperfanaat, maar dat is toch wel echt een supergaaf ding.

http://www.sternpinball.com/Games/star-trek.aspx
 
Ondanks dat het een Stern is, is het best een mooie kast.
 
Ziet er zeker cool dat zwart
Ben zelf ook bezig met een mvs 4 slot
Met zwart en wit.
 
Back
Top