What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Zwarte Naomi

Ik was laatst bij Jan; deze even uitgeprobeerd. Monitor was ook wel goed strak. Inderdaad een mooie kleurencombi.

Tis een aardige maar haalt het niet bij de Ikaruga naomi van AndyG.

DSCN1240_zpsc6d35a85.jpg~original

Yep helemaal mee eens Onno! Heb die gezien in Engeland toen. Ik zou dan ook iets dergelijks ervan maken, maar dan mat zwart of zo.

Btw. staat deze nu bij jou boven?

ps. wat het met zwart mooi maakt is dat alles kleuren er dan altijd zo vanaf spatten, het contrast is gewoon mooier icm alle kleuren en het scherm!

Zelf ben ik er niet zo'n fan van maar wat ik wel mooi vind is die groene licht balk ipv de rode. Zijn die dingen ergens los te bestellen ofzo? Of is dat zelf te "maken" dat iemand weet?

Psykick":288d3rzq said:

Ha! Nope, helaas. Lijkt idd wat op mijn zolder met die houtenvloer enzo. Nog steeds de 'oude' set up: 3 Aero's 1 aero table 2 Awaves en 3 NAC's en een Black Knight.

ElPancho":1whhpwbg said:
Psykick":1whhpwbg said:

Ha! Nope, helaas. Lijkt idd wat op mijn zolder met die houtenvloer enzo. Nog steeds de 'oude' set up: 3 Aero's 1 aero table 2 Awaves en 3 NAC's en een Black Knight.

Damn... das wel een vette setup man! Wat is een Black Knight?

Ziet er zeker cool dat zwart
Ben zelf ook bezig met een mvs 4 slot
Met zwart en wit.

Back