Psykick
Loop Survivor
Moet toch wel zeggen dat ik een zwarte Naomi toch ook best wel vet vind. Misschien maar ook eens binnenkort doen
http://link.marktplaats.nl/753729008
http://link.marktplaats.nl/753729008
Psykick":288d3rzq said:Btw. staat deze nu bij jou boven?
ElPancho":1whhpwbg said:Psykick":1whhpwbg said:Btw. staat deze nu bij jou boven?
Ha! Nope, helaas. Lijkt idd wat op mijn zolder met die houtenvloer enzo. Nog steeds de 'oude' set up: 3 Aero's 1 aero table 2 Awaves en 3 NAC's en een Black Knight.
Cageman":ii1ruwdf said:Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.
Cageman":3upmzwo9 said:Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.
Hahahaha!Mart":2uww1v3j said:Cageman":2uww1v3j said:Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.
Hahahaha,..... Dat jij uberhaupt nog met mij om wil gaan Ar.![]()
![]()
Mart":2jx0u43w said:Cageman":2jx0u43w said:Ik moet ElPancho nu helaas bannen. Zo jammer dit.
Hahahaha,..... Dat jij uberhaupt nog met mij om wil gaan Ar.![]()
![]()