Trailblazer
1CC Aspirant
Hi ben op zoek naar iig de volgende Xbox 360 titles:
- Blazblue;
- Bayonetta;
- Forza 3;
Vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben? En wie o wie wil er vanaf?
dank en grt
- Blazblue;
- Bayonetta;
- Forza 3;
Vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben? En wie o wie wil er vanaf?
dank en grt