What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: enkele 360 titles

Trailblazer

1CC Aspirant
Hi ben op zoek naar iig de volgende Xbox 360 titles:

- Blazblue;
- Bayonetta;
- Forza 3;

Vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben? En wie o wie wil er vanaf?

dank en grt
 
Ik heb een Forza 3 liggen die ik nooit meer speel. ik zou 'm weg doen doen voor 20 euro. 21,50 incl. verzending.
 
trailblazer800":cx0tykzs said:
Ik vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben?

Kort door de bocht: je hebt een NTSC-J, een Asian version of een j-taged PAL 360 nodig.
Wél regio-vrij zijn:
Espgaluda II Black Label/normal edition (de Limited Edition is wél ntsc-j locked) en
Mushihimesama Futari Ver 1.5 (zowel normal als limited edition regiovrij)
De rest is regio locked.

Alle Cave geport? ............. I wish, niet geport zijn:

ESP Ra.De.
Guwange (volgt wel een xboxlive versie)
Progear
DoDonPachi II aka Bee Storm
Uo Poko
Dangun Feveron
Mushihime-Tama
Ibara Kuro: Black Label
Pink Sweets – Ibara Sorekara
Muchi Muchi Pork
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu V 1.5
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu Black Label

De titels die wel geport zijn, zijn niet uitsluitend uitgekomen op de 360 maar ook op de PS2 (all locked iirc) Saturn, PS 1 en DS (Ketsui)
 
ElPancho":ikdzypjk said:
trailblazer800":ikdzypjk said:
Ik vernam ook dat Cave haar shmps heeft geport naar de 360. Zijn die ook op een PAL 360 te spelen of moet ik dan een JAP / NTSC versie hebben?

Kort door de bocht: je hebt een NTSC-J, een Asian version of een j-taged PAL 360 nodig.
Wél regio-vrij zijn:
Espgaluda II Black Label/normal edition (de Limited Edition is wél ntsc-j locked) en
Mushihimesama Futari Ver 1.5 (zowel normal als limited edition regiovrij)
De rest is regio locked.

Alle Cave geport? ............. I wish, niet geport zijn:

ESP Ra.De.
Guwange (volgt wel een xboxlive versie)
Progear
DoDonPachi II aka Bee Storm
Uo Poko
Dangun Feveron
Mushihime-Tama
Ibara Kuro: Black Label
Pink Sweets – Ibara Sorekara
Muchi Muchi Pork
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu V 1.5
Do-Don-Pachi Dai-Fukkatsu Black Label

De titels die wel geport zijn, zijn niet uitsluitend uitgekomen op de 360 maar ook op de PS2 (all locked iirc) Saturn, PS 1 en DS (Ketsui)

Dank erg nuttige info; prcs wat ik wilde weten thx!!!! Heeft iemand toevallig nog Espgaluda II Black Label/normal edition of een Mushihimesama Futari Ver 1.5 te koop dan? Ik wil weten of ik ook besmet kan raken met het CAVE virus!!!!
 
@ Trailblazer: ik kan volgende week Futari 1.5 wel meenemen om te kijken of je het iets vindt, het hele principe van bullet-dodging;

@ ElPancho: Is Breaking Bad geniaal of niet? Veruit de bete serie in tijden, maar beter een keer buiten deze topic over hebben :).
 
ruderudie":1d40hhqq said:
@ ElPancho: Is Breaking Bad geniaal of niet? Veruit de bete serie in tijden, maar beter een keer buiten deze topic over hebben :).

Geniaal is het woord.
Welke series volg je nog meer?

... meer on topic ... die 2 regiovrije 360 games zijn altijd in no time verkocht op de bekende fora en vaak rond de nieuwprijs.

Je zou een nieuw exemplaar kunnen overwegen, zal niet veel uit maken met een 2de hands...
 
Je mag mijn MF 1.5 wel voor een maand of 2 a 3 lenen.Zo vaak speel ik hem niet.Ik kan hem niet verkopen omdat het een cadeau was.Maar lenen is geen probleem.Je kunt dan iig rustig zoeken naar een exemplaar als je hem perse zelf wilt hebben.
Stuur maar effe pm als je interesse hebt.Lenen is gratis iig.
 
Ratson":1z3rrpqt said:
Je mag mijn MF 1.5 wel voor een maand of 2 a 3 lenen.Zo vaak speel ik hem niet.Ik kan hem niet verkopen omdat het een cadeau was.Maar lenen is geen probleem.Je kunt dan iig rustig zoeken naar een exemplaar als je hem perse zelf wilt hebben.
Stuur maar effe pm als je interesse hebt.Lenen is gratis iig.

Thnx man, ik vind het echt een super aardig gebaar van je! Mijn broer (Rudie) neemt zijn MF dit weekend mee en als ik verslaafd raak maar toch moet terug geven :lol: weet ik je wellicht te vinden!
 
Back
Top