What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Work in Progress

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
img4717.jpg
 
Cageman":1du8c1g0 said:
Almighty, waar heb je die lage meubeltjes vandaan waar je LCD en TV op staan? Ikea?
Ikea en zijn er in verschillende kleuren.(wit,beuken en zwart)
 
Laatste pcb aankopen:

Violent Storm (Konami orig.)
TMHT 2P (Konami orig.)
Final Fight (Capcom orig.)

Als ik de meuk binnen heb post ik nog wat pic's 😉
1099581963.jpg

1099582023.jpg

1181242182142.png

1181242182143.png

1050860300.jpg

1053196435.jpg

Nog een paar klassiekers en dan is mijn 'toen verkochte' lijstje weer compleet :D
 
Waar heb je die mooie New Super Mario Bros WII poster vandaan?! :) Mijn dochtertje van 10 maanden zou die vast erg graag naast Bert en Ernie op haar kamer willen hebben :)
 
Die had ik gekregen bij de aanschaf van de game in een gameshop hier in Zwolle Joeks.
Heb er wel eentje voor je gevonden op ebay maar is iets anders en de prijs is voor een gratis poster ook niet goedkoop.

pm je de link wel even 😉
 
Thanks voor de link Marc, zal er eens over denken. Maar jouw poster is wel mooier eigenlijk.
Ik zal hier ook eens rondvragen in gameshops.
 
ElPancho":gc9js3ch said:
Gruwelijk mooi.

Leuk dat je je lost games weer terug hebt. Op KI na denk?
Ja best wel spijt van dat ik deze toppers toen verkocht had maar dit is weer eens iets anders dan Cave 😉 en de prijzen zijn ook wat prettiger :)
KI zal ik niet meer aanschaffen omdat de 'Aero' maar een 3 player setup heeft en hoop ooit eens stiekem op een port naar xbox live o.i.d :)
Anders maar gewoon achter de snes.
 
Serie nu compleet.
En niet te vergeten een mooie topper voor de Wii, wou dat alle games zo goed waren.
img4774v.jpg
 
Hele vette game inderdaad. :) En ziet er ook prachtig uit (voor een Wii game).
 
Dit is niet het goede topic om Muramasa te behandelen maar toch. Ik heb hem ook sinds een week en hij valt mij klein beetje tegen. Weinig diepgang en (te) veel geros met de Wii controls. Wel leuk hoor (en verslavend) maar veel van hetzelfde. De sfeer daarentegen is heerlijk. Zowel de grfx als de geluiden doen me denken aan het goede oude leven in Japan ;)
 
trailblazer800":2houz5zs said:
Dit is niet het goede topic om Muramasa te behandelen maar toch. Ik heb hem ook sinds een week en hij valt mij klein beetje tegen. Weinig diepgang en (te) veel geros met de Wii controls. Wel leuk hoor (en verslavend) maar veel van hetzelfde. De sfeer daarentegen is heerlijk. Zowel de grfx als de geluiden doen me denken aan het goede oude leven in Japan ;)
Ik heb hem met de classic controller gespeeld, geen gezwiep met de wiimote dus.
 
SD5k":3bxvrw2i said:
trailblazer800":3bxvrw2i said:
Dit is niet het goede topic om Muramasa te behandelen maar toch. Ik heb hem ook sinds een week en hij valt mij klein beetje tegen. Weinig diepgang en (te) veel geros met de Wii controls. Wel leuk hoor (en verslavend) maar veel van hetzelfde. De sfeer daarentegen is heerlijk. Zowel de grfx als de geluiden doen me denken aan het goede oude leven in Japan ;)
Ik heb hem met de classic controller gespeeld, geen gezwiep met de wiimote dus.
Speel hem ook met de classic controller, echt een schijthekel aan dat gezwiep.
Wat ik nu toe gespeeld heb ben ik zeer tevreden, ook een lust voor het oog 8)
 
Schijthekel aan het gezwiep?

Is het mogelijk om die beweging na te bootsen met een combinatie van buttons o.i.d. op een classic controller dan?

Zonder die beweging is de game niet volledig te spelen denk ik.
 
Game niet gespeeld Ken met een classic controller?
Hij is prima te spelen met de classic controller en dus zonder het gezwiep.

Bij de inleiding van de game wordt er het een en ander uitgelegd over de bestuuring met de classic controller en kon gewoon rustig blijven zitten 😉
 
Back
Top