A
Ikea en zijn er in verschillende kleuren.(wit,beuken en zwart)Cageman":1du8c1g0 said:Almighty, waar heb je die lage meubeltjes vandaan waar je LCD en TV op staan? Ikea?
Ja best wel spijt van dat ik deze toppers toen verkocht had maar dit is weer eens iets anders dan CaveElPancho":gc9js3ch said:Gruwelijk mooi.
Leuk dat je je lost games weer terug hebt. Op KI na denk?
Ik heb hem met de classic controller gespeeld, geen gezwiep met de wiimote dus.trailblazer800":2houz5zs said:Dit is niet het goede topic om Muramasa te behandelen maar toch. Ik heb hem ook sinds een week en hij valt mij klein beetje tegen. Weinig diepgang en (te) veel geros met de Wii controls. Wel leuk hoor (en verslavend) maar veel van hetzelfde. De sfeer daarentegen is heerlijk. Zowel de grfx als de geluiden doen me denken aan het goede oude leven in Japan![]()
Speel hem ook met de classic controller, echt een schijthekel aan dat gezwiep.SD5k":3bxvrw2i said:Ik heb hem met de classic controller gespeeld, geen gezwiep met de wiimote dus.trailblazer800":3bxvrw2i said:Dit is niet het goede topic om Muramasa te behandelen maar toch. Ik heb hem ook sinds een week en hij valt mij klein beetje tegen. Weinig diepgang en (te) veel geros met de Wii controls. Wel leuk hoor (en verslavend) maar veel van hetzelfde. De sfeer daarentegen is heerlijk. Zowel de grfx als de geluiden doen me denken aan het goede oude leven in Japan![]()