Zegt de man die 1 miljoen miljard Groningse dukaten betaald voor een racespel.Marcosan30":wxgmqslt said:Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek![]()
Ken":34hkldcy said:Zegt de man die 1 miljoen miljard Groningse dukaten betaald voor een racespel.Marcosan30":34hkldcy said:Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek![]()
Ken":3qnc2e9z said:Zegt de man die 1 miljoen miljard Groningse dukaten betaald voor een racespel.Marcosan30":3qnc2e9z said:Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek![]()
Dat is de bundel waar ik op doelde :mrgreen:beau":29m5j6ld said:mario 3d world gekocht vandaag echt top wii u pakket is leuk geprijsd samen met mario u en Luigi.
![]()
Marcosan30":6aqloxbb said:Ik neem aan dat meneer nozomi nog nooit een impulsaankoop heeft gedaan??![]()
Dat is het probleem met zo'n ruimte. Normaal stop je op een gegeven moment met cabs en spullen inslaan omdat je het gewoonweg niet kwijt kunt. Het NGC is een verlenging van de hobbyruimte. En ruimte is er (helaas?Marcosan30":ecsj2kxj said:Nu gaat die vlieger wel erg vaak op, want er staat nogal wat in het NGC :mrgreen:
Cageman":2m4jsgst said:Dat is het probleem met zo'n ruimte. Normaal stop je op een gegeven moment met cabs en spullen inslaan omdat je het gewoonweg niet kwijt kunt. Het NGC is een verlenging van de hobbyruimte. En ruimte is er (helaas?Marcosan30":2m4jsgst said:Nu gaat die vlieger wel erg vaak op, want er staat nogal wat in het NGC :mrgreen:) genoeg.





