What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wii Uuuuuuuu!!!

Volgens mij moet je altijd de tablet aan hebben staan, om vervolgens in bijv. Mario U of 3D World de keuze te maken voor pro controller.
 
en daarna kun je hem weer aan de kant leggen?
 
Ja, maar hij blijft wel aanstaan.

 
Mario 3D World is op zich al genoeg reden om een Wii U te hebben staan, heb je geen titels in maart voor nodig.
 
Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek :D
Ik had de wii u ook vanaf de launch met super Mario u en nintendo land, maar de software tot nog toe is erg beperkt in mijn opinie.
Zit al jaren te wachten op die nieuwe Zelda, die met veel bombari was aangekondigd.

Zie momenteel wel geinige bundels te koop voor wie nog geen wiiu had :D
 
Marcosan30":wxgmqslt said:
Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek :D
Zegt de man die 1 miljoen miljard Groningse dukaten betaald voor een racespel.
 
mario 3d world gekocht vandaag echt top wii u pakket is leuk geprijsd samen met mario u en Luigi.
:D
 
Ken":34hkldcy said:
Marcosan30":34hkldcy said:
Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek :D
Zegt de man die 1 miljoen miljard Groningse dukaten betaald voor een racespel.

:mrgreen:
 
Ken":3qnc2e9z said:
Marcosan30":3qnc2e9z said:
Dat is inderdaad een goede titel, maar om voor 1 spel een nieuwe console aan te schaffen is natuurlijk wel gek :D
Zegt de man die 1 miljoen miljard Groningse dukaten betaald voor een racespel.

Hahaha je vergeet ik heb ook een ps4 gekocht en heb alleen FIFA 14 :D
Ik doelde op de 'normale' bevolking :mrgreen: Niet besmet met het arcadevirus :D

Ik neem aan dat meneer nozomi nog nooit een impulsaankoop heeft gedaan?? 😉
 
Marcosan30":6aqloxbb said:
Ik neem aan dat meneer nozomi nog nooit een impulsaankoop heeft gedaan?? 😉

Nee joh, we zeggen gewoon bij alles moekookhebbuh en dat is dan dat vaak hehe
 
zal volgend jaar wel halen, en dan mezelf en een paar maten een paar dagen opsluiten, is volgens mij veel fun.
maar indeed....goede titels...
 
Marcosan30":ecsj2kxj said:
Nu gaat die vlieger wel erg vaak op, want er staat nogal wat in het NGC :mrgreen:
Dat is het probleem met zo'n ruimte. Normaal stop je op een gegeven moment met cabs en spullen inslaan omdat je het gewoonweg niet kwijt kunt. Het NGC is een verlenging van de hobbyruimte. En ruimte is er (helaas? :)) genoeg.
 
Ik heb 3D world sinds sinterklaas en het is echt een super tof spel. Het is denk ik toch mijn nr.1 game van dit jaar op gameplaygebied. Heeft iemand eigenlijk Wonderful 101 geprobeerd? Is gemaakt door platinum games maar ik weet niet of het wat is...

(PS. iedereen kan mij gewoon toevoegen op Miiverse, username ChapDDR)
 
Cageman":2m4jsgst said:
Marcosan30":2m4jsgst said:
Nu gaat die vlieger wel erg vaak op, want er staat nogal wat in het NGC :mrgreen:
Dat is het probleem met zo'n ruimte. Normaal stop je op een gegeven moment met cabs en spullen inslaan omdat je het gewoonweg niet kwijt kunt. Het NGC is een verlenging van de hobbyruimte. En ruimte is er (helaas? :)) genoeg.

I catch your drift, maar sorry ik vind het eigenlijk een luxe probleem Whahahahahaha :mrgreen: :mrgreen:
Ben stiekem altijd benieuwd welke cab bij wie hoort (hoewel de daytona wel duidelijk is en de blast city ook 😉 )
 
Ben nu een tijdje bezig met super mario world 3d en moet zeggen dat ik me prima vermaak .
Op het scherm tikken om blokken open te schuiven of deuren te openen op de gamepad blazen om vlonders vooruit te krijgen
Groene sterren verzamelen en stempels ben wel tijdje zoet prima game!!
 
ik moest dit toch even posten over donkey kong country tropical freeze.
mario heeft yoshi donkey kong zit op een neushoorn .
en de grapx zijn echt top en er zit ook het nodige humor in
als je stil staat en je wacht een tijdje dan pakt donkey kong een Nintendo ds om de tijd te doden .
echt een aanrader !.





 
Back
Top