DLX":254gqovm said:Bij mij ging het met de Wiiiiiii zoooooo;
Koop Wii,
Koop Mario Kart & Smash Bros
Speel ze uit.... verkoop Wii
Koop weer Wii
Koop New Super Mario Bros....
Speel New Super Mario Bros uit...
Verkoop Wii
Koop weer Wii (3e keer)
Koop Metroid....
Speel Metroid uit...
Verkoop Wii...
Ben nu dus Wiiloos en zal zeker 3 jaar wachten voordat ik uberhaupt een Wii U ga kopen. Wil gewoon oldschool Nintendo spellen... goede spellen en niet die huidige zooi (op een paar na).
Cageman":kizmhnsr said:Ik heb hem op dag 1. Waarom? Omdat ik gestoord ben, daarom. Oh ja, ik heb een afwijking als het over console aankopen gaat. Ik koop bijna altijd een console op het moment dat deze uitkomt![]()
NaomiFreakster":1kdanrec said:ik koop eigenlijk alle consoles die uitkomen, is beetje een hobby.
ElPancho":zth4fbvw said:Sir Buzzkillinton (Kern)
DLX":2xffwudn said: