What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wii Uuuuuuuu!!!

Bij mij ging het met de Wiiiiiii zoooooo;

Koop Wii,
Koop Mario Kart & Smash Bros
Speel ze uit.... verkoop Wii

Koop weer Wii
Koop New Super Mario Bros....
Speel New Super Mario Bros uit...
Verkoop Wii

Koop weer Wii (3e keer :P)
Koop Metroid....
Speel Metroid uit...
Verkoop Wii...

Ben nu dus Wiiloos en zal zeker 3 jaar wachten voordat ik uberhaupt een Wii U ga kopen. Wil gewoon oldschool Nintendo spellen... goede spellen en niet die huidige zooi (op een paar na).
 
DLX":254gqovm said:
Bij mij ging het met de Wiiiiiii zoooooo;

Koop Wii,
Koop Mario Kart & Smash Bros
Speel ze uit.... verkoop Wii

Koop weer Wii
Koop New Super Mario Bros....
Speel New Super Mario Bros uit...
Verkoop Wii

Koop weer Wii (3e keer :P)
Koop Metroid....
Speel Metroid uit...
Verkoop Wii...

Ben nu dus Wiiloos en zal zeker 3 jaar wachten voordat ik uberhaupt een Wii U ga kopen. Wil gewoon oldschool Nintendo spellen... goede spellen en niet die huidige zooi (op een paar na).

Helemaal mee eens. Ik denk dat het een leuke console is maar na de 3-4 redelijke titels op de Wii zie ik het nog niet zitten om de WiiU te kopen. Nintendo mag ook wel eens wat doen aan die naam ;)
De 'Wii' klinkt als een klein kind dat van een glijbaan glijdt, bij de 'WiiU' klinkt het alsof er een paal aan het einde van die glijbaan staat ;)
 
Ik heb hem op dag 1. Waarom? Omdat ik gestoord ben, daarom. Oh ja, ik heb een afwijking als het over console aankopen gaat. Ik koop bijna altijd een console op het moment dat deze uitkomt :-)
 
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je hem al had cage :P importje :)
 
Hihi. En daar vind ik deze dan niet spannend genoeg voor. De Dreamcast, PS1, PS2, PS3, PSP, PSVita, etc.. die had ik wel allemaal meteen uit JP.
 
Trouwens ook mooi, release dates;

NA November 18, 2012
EU November 30, 2012
AU November 30, 2012
JP December 8, 2012

Dus je kan hem nog steeds importen uit Japan :)
 
Oh, hahaha! Dat had ik niet eens door. Heb hem gewoon netjes op pre-order staan bij consoleshop.nl :mrgreen:
 
Cageman":kizmhnsr said:
Ik heb hem op dag 1. Waarom? Omdat ik gestoord ben, daarom. Oh ja, ik heb een afwijking als het over console aankopen gaat. Ik koop bijna altijd een console op het moment dat deze uitkomt :-)


Beter dan deze kansloze afwijking

http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=8&t=22436

Meest kansloze draad op een steeds kanslozer wordend forum. Als ik een komkommer tegen me scherm leg met AO aan is het binnen een kwartier een zure augurk wil ik wedden.
 
Het is apart wat er gebeurt. Sega-Naomi.com (site is tegenwoordig van mij, trouwens) is ook doodgebloed. Ik ga dat snel weer nieuw leven inblazen.. AO is ook lang niet meer zo tof als het was.

Wat zou de verklaring zijn..?
 
Geen nintendo meer voor mij sinds de gamecube. Na snes n64 en cube heb ik het truckje nu wel door. ben ook geen fan van zelda. Vond de puzzle games zoals wariowoods en yoshis cookie leuk en de eeerste versie van mariokart op de snes.
Weet ook niet of ik uren zou kunnen gamen met die controller.
 
Als het goed is ligt ie morgen ofzo in mijn brievenbus ;) met wat games en 2 pro controllers, ik koop eigenlijk alle consoles die uitkomen, is beetje een hobby.
 
ElPancho":zth4fbvw said:
Sir Buzzkillinton (Kern)

Is ie ondertussen zo erg geworden die gast? Ik kom er ook al bijna niet meer, vanwege de sfeer idd en ook met Kern weleens aanvaringen gehad.

Ik was altijd het meest bezig met het Gallery en Tech gedeelte, omdat ik gewoon gek was en ben op projecten van sommige leden. Zitten echt gasten bij met bruute skills!
 
Back
Top