WelkomHallo, kreeg ineens een mail over dat Nozomi terug is, en realiseer me dat ik wel geregistreerd was maar nooit wat heb gepost. En aangezien het introductietopic een slot heeft, dan maar even hier hallo zeggen, dus bij deze![]()
Is opgelost. Was een plugin die raar deedSite/forum is nog wel een beetje stuk denk ik, loop geregeld vast op allelei dingen, met name met links... Nouja, zal ff tijd nodig hebben.![]()
De Nozomi Master is backGeweldig. Welkom terug allemaal!!!!!!!!!!!!!!!
Welkom backOok ik ben er weer
Leuk dat Nozomi weer beschikbaar is.
Verder nog steeds Mortal Kombat Hoarder en heb nog de OG mk1 arcade cab en de vewlix diamond black
Ik heb het niet echt goed uitgestald meer. Is meer pakhuis dan dat ik ervan kan genietenWelkom back
Nieuwsgierig, set wat nieuwe foto's van je collectie in de Gallery!