WelkomHallo, kreeg ineens een mail over dat Nozomi terug is, en realiseer me dat ik wel geregistreerd was maar nooit wat heb gepost. En aangezien het introductietopic een slot heeft, dan maar even hier hallo zeggen, dus bij deze![]()
Is opgelost. Was een plugin die raar deedSite/forum is nog wel een beetje stuk denk ik, loop geregeld vast op allelei dingen, met name met links... Nouja, zal ff tijd nodig hebben.![]()