What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Ik las door die arcade scans heen, en kwam Chase HQ tegen, die vond ik vroeger toch wel heel vet! Ge ebayed, en de saturn versie gewonnen! (yep, factory sealed :D)


ss_taitochasehq_1003.jpg


Deze CD heeft zowel Chase HQ 1 als 2, gewoon te gaaf. Echte 80's arcade game.
 
Ik heb Metal Slug 3 aes jp gekocht. Is en blijft de beste uit de serie :)
 
R-Type":bdmd5h6z said:
Ik las door die arcade scans heen, en kwam Chase HQ tegen, die vond ik vroeger toch wel heel vet! Ge ebayed, en de saturn versie gewonnen! (yep, factory sealed :D)


ss_taitochasehq_1003.jpg


Deze CD heeft zowel Chase HQ 1 als 2, gewoon te gaaf. Echte 80's arcade game.

Nice, zelf ook al aan het ogen die game.
 
Baki":3il6nqzl said:
Ik heb Metal Slug 3 aes jp gekocht. Is en blijft de beste uit de serie :)

Idd, het 2e level met die zombies...meesterlijk!
 
Baki":3i74m8sh said:
Ik heb Metal Slug 3 aes jp gekocht. Is en blijft de beste uit de serie :)
quanta kosta?
 
DreamerNL":3jy1v5k5 said:
Nice, zelf ook al aan het ogen die game.

Hij is hilarisch. Dat eerste deel is eigenlijk het enige wat me boeit, die ken ik nog van de Arcade. Scheuren met gasten in foute pakjes in die zwarte 944 bak. How I just love da 80's :D

Deel 2 is ook erg goed, had ik op de amiga. Maar Chase HQ 1 rules all! Er is ook een derde (Super Chase ofzo) trouwens, zag ik op mame. Volgens mij niet op de console.. maar erg cool.
 
Gisteren uit Japan binnen gekregen:

ff4micro001.jpg


ff4micro002.jpg


ff4micro003.jpg
 
Vandaag 3 Zelda posters (B2 formaat) binnengekregen.

zelda1.jpg

zelda2.jpg

zelda3.jpg


Zeer vet al zeg it het zelf 8)

Als ik centjes heb ga ik ze inlijsten.
 
Eindelijk heb ik er eentje kunnen bemachtigen!

In prima staat, alleen niet in doos, maar wel met de boekjes, movelists van alle characters etc;


100_4645.jpg

100_4641.jpg

100_4642.jpg


Nu op naar de grijze/normale editie :)

Ken, deze controllers waren ook in Akihabara en omstreken een pain in the ass om te vinden he? Er staat er nu eentje (grijze)op Yahoo maar anders kijk ik verder als ik in sept in Japan ben
 
Ik heb gisteren SFA 3 Max op psp binnen gekregen
psp-sfa3-us.jpg

En ja de PSP controls zijn kut maar tot nu toe gaat het me redelijk af.
Iig stukken beter dan Darkstalkers maar nog niet zo lekker als GG.

Mijn Raiden voor PC is onderweg
PA.56775.002.jpg
 
Mijn laatste aanwinst(en) heb ik van Ken overgenomen en dat zijn een aantal AES games in supernette staat.

Last Resort
KoF 95
KoF 98
KoF 99
AoF

Heb ze gisteren meteen met wat vrienden zitten spelen en het ging er weer fanatiek aan toe. Toen ik de bgm van KoF 98 weer hoorde wist ik weer meteen waarom het oude SNK king is voor mij ;)
 
Zojuist op Ebay gekocht, hell yeah. 8)

f0_1_b.JPG
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top