What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Waiwainl's gameroom

waiwainl":1pwzsv2w said:
Jazsie":1pwzsv2w said:
Nice!, hier helaas niet de ruimte ervoor...

Als je 2m20 bij 1m vrij hebt, kun je er al 3 kwijt. Het schaalt naar rato, dus uitermate geschikt voor kleine ruimtes (zou iets voor Ikea zijn!)
Hmzz dat valt dan nog wel mee, lijkt groter.
 
Een update van de game room :D

Click even "CC" onderin om de subtitles aan te zetten (film is wat donkerder geworden dan gedacht).

 
PascalP":2oyaqhuo said:
Welke steun gebruik je om die Sony LCD in Tate te draaien?
Custom made (gewoon van hout) met een Maclean MC-611 voor de rotatie en VESA ophang.
Een crime om te vinden, want het is de enige mount die ik vond die überhaupt 90 graden en 25KG kan tillen.
Uiteindelijk slechts 35,= voor die Maclean betaald :)
mc611.JPG
 
Dit is serieus misschien wel de vetste gameroom die ik ooit heb gezien. Kwa stijl en inrichting ook heel mooi gedaan. Dit ga ik in ieder geval niet meer overtreffen.
 
Drool!! Gaaf man. Dit willen we allemaal wel denk ik [emoji1]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
 
In levende lijve al een paar keer gezien en blijft een vette gameroom ook zo. Props kerel en geniet ervan met je meiden ;)
 
Kleine update, nieuwe NAC gisteren binnen gekregen :D
O97ARUqh.jpg

ahpoCXsh.jpg


Bedankt ZeMMiK voor de transport hulp!
 
he leuk hij is eindelijk bij zijn vriendjes!!!,, goed dat die het helemaal doet!!! gameOn!
 
Mooie aanwinst! Wat moet dat een saaie bedoeling geweest zijn voordat je hem had ;)

Gebruik je consoles en/of pcbs voor de cabs?
En.... Is die KitKat green tea versie aan te raden? Ik wil dit jaar een keer een lading kitkats gaan importeren, en zoek nog tips :)
 
Back
Top