Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
alberto1225 op AO maakt ze. Hij is een pietje precies, de eerste batch was niet goed (1P zat te dicht bij de stick-mount) en wilde hem ook niet opsturen, de 2de run was goed en die heb ik nu.
Yah! Het was even wachten, maar daar is ie dan :mrgreen:
De custom Shadaloo XL stick met CAVE theme. Japanese Moderate Transition 8 button layout met Seimitsu LS32 en Sanwa buttons.
Aan de binnenkant een Chtuhlu die naar een Neutrik RJ-45 (alle oude consoles) en Neutrik USB (PS3) gaan.
De achterkant
De onderkant
Het was begonnen met een PS360+, maar die werkte enorm belabberd met alle oude consoles, zelfs m'n PSX->Old_Console converters werkte niet goed. PS3 + XB360 gingen prima.
Daarna een PS360+ & Chtuhlu samen geprobeerd, dat werkte niet flex, zelfs niet met een extra switch PCB ertussen.
Dus uiteindelijk de XB360 maar moeten droppen als requirement, daar de oude consoles voor mij belangrijker zijn.
Dat zwart met rood, me like! Zelfs de voetjes aan de onderkant, sweet detail!
Speelt dat nou anders, zo'n XL ten opzichte van een Medium size?
Kan me voorstellen dat het vooral de feeling van een 1-player cab geeft.
Ik heb de medium size nooit gezien. Maar wat ik weet van m'n eigen sticks hiervoor, ik zat altijd beetje te zweven met m'n linkerhand.
En ik heb hem liever gewoon steady/rustend op de stick (shmups ipv fighters I guess).
Same voor rechterarm, meer steun.