What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Viewlix Ikea hack :-'

Kansloos. 24" en de monitor zit veel te laag en te recht. hoe ga je hiermee battlen? Naomi Universal is een veel betere keuze inderdaad.
 
Mijn dochter heeft dat Micke bureau ook. Dat ding is veel te gammel om goed achter te gaan zitten gamen.
 
Goede gelegenheid om wat nieuwe emoticons te testen : :angry-screaming: :angry-cussingblack:
 
Nee nee nee!!! Wanneer gaan mensen zich eindelijk realiseren dat dit soort gedrochten de naam arcadekast niet kan/ mag dragen? Het erge is dat veel mensen nog trots zijn op hun misbaksels...och ja, hebben wij weer wat te lachen.
 
Ik vind m eigenlijk nog niet zo slecht :D Maar waarom staan de joystick en de buttons zo ver uit elkaar!?
 
Ik snap het uberhaubt niet. waarom ZO veel geld stoppen in iets, wat gewoon met orginele cabs ook kan.
Denken zeker; "als zo'n mame kast op marktplaats al 1200 kost, NOU dan zal een echte wel VEEL duurder zijn". HAHAHAHA
 
Omg, hoe kan dat dan ook uberhaupt gepost worden op die site :0 Hoe is dat een lifehack?
 
Zo zie je maar hoe populair 'retro' gaming is :)
Ik snap alleen niet hoe ze die kap over de monitor hebben gemaakt, is geen standaard Ikea onderdeel.
 
dkjr":hnaouexk said:
Zo zie je maar hoe populair 'retro' gaming is :)
Ik snap alleen niet hoe ze die kap over de monitor hebben gemaakt, is geen standaard Ikea onderdeel.
Zo te zien hebben ze het standaard opbouwdeel gebruikt (hoeken bovenin aangepast, niet alle plankjes erin gemonteerd):

micke-werkhoek-wit__0142609_PE302405_S4.JPG


Blijft een stom, omslachtig idee. Maar het feit dat het doel is om te genieten van arcade gaming: +1 dan maar ;)
 
Back
Top