Zo te zien hebben ze het standaard opbouwdeel gebruikt (hoeken bovenin aangepast, niet alle plankjes erin gemonteerd):dkjr":hnaouexk said:Zo zie je maar hoe populair 'retro' gaming is
Ik snap alleen niet hoe ze die kap over de monitor hebben gemaakt, is geen standaard Ikea onderdeel.
Baki":35pl3bci said:Die persoon moet op de brandstapel![]()