What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Victoria '04 algemeen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Overige, voor zover ik kon vinden :

Deltasport - Monster 11 - 1
Naluk - Zwaluwen 6 - 1

Stond op de MVV website dat een team met 18 - 0 van HVO heeft gewonnen, alleen niet welk team.

Niet te hopen onze poule.......

EDIT : was niet onze poule, gelukkig

dbanana.gif
 
Afgelopen zaterdag heeft Victoria de ongeslagen reeks kunnen uitbreiden tot 14 wedstrijden. (7 Winst, 7 Gelijk)

Er werd in een uit wedstrijd gewonnen van de nummer 2, MVV '27 met 1-2

yo.gif


Overige uitslagen :

DVO - Monster 4 - 0
GGK - Naaldwijk 0 - 7
Deltasport - HVO 1 - 1
[/img]
 
Zaterdag 11/02

Victoria - DVO 6 - 0

Doelpunten : Tim (3x), Andre, Bonzo en Dennis.

Overige uitslagen, met een aantal verrassingen :

HVO - MVV 0 - 2
Naaldwijk - Loosduinen 9 - 0
Spirit - Delatsport 0 - 3 (!)
Monster - Zwaluwen 5 - 0 (volgens de monster site)(!!!!!!!!!)
 
HBSS uit competitie genomen, 11 clubs over.

Victoria naar 2e plaats!
 
a.s. zaterdag thuis tegen de vlaardingse joden van Zwaluwen

14.30 voor de geintresseerde

we gaan weer voor de 3 punten!!!!
 
afgelopen zaterdag werd het

victoria - zwaluwen 5-1
doelpunten
Tim 3x
Dennis 1x
en 1 eigen goal uiteraard de verdienste van Dennis voor het goed storen!
 
Victoria - Monster 2-0

Over de rest zullen we maar zwijgen.....
 
1 goal tegen in de laatste vier wedstrijden, de verdediging zou niet misstaan in de serie A natuurlijk.
 
Ken":12v7w5kv said:
1 goal tegen in de laatste vier wedstrijden, de verdediging zou niet misstaan in de serie A natuurlijk.

En Bas de Klauwhamer kan door voor Materazzi (of hoe je die naam ook schrijft)
 
Wist niet da Matebazzi zo dik was :D

Nou het is idd Serie A materiaal, ook qua doelpunten voor :oops:
 
Weer gewonnen dit weekend met 3-1, het was weer eens niet overtuigend maar omdat de koploper heeft verloren kan het toch misschien nog spannend gaan worden.
 
En daar komt bij dat Spirit punten heeft laten liggen tegen MVV dus hoop dat Naluk wat druk begint te voelen nu!

En anders is de 2e plek een mooie plek met de wetenschap dat er meer had ingezeten!

Bassie materazzi??? Gebruikt bassie wel eens ellebogen dan????
 
GWAR":3k3sq0er said:
Wist niet da Matebazzi zo dik was :D

Nou het is idd Serie A materiaal, ook qua doelpunten voor :oops:


Nou voor een verdediger doe je het niet slecht

Wij samen zijn goed voor meer dan de helft van de doelpunten als je de assist ook meerekent :P
 
End of season. Voor alle victoria mensen en andere belangstellenden op dit forum kan ik maar 1 ding zeggen: Het was een mooi seizoen! :twisted:
 
Zo het nieuwe seizoen gaat beginnen

Eigenlijk hadden we gisteren al moeten spelen maar Zwaluwen kon niet genoeg man op de been brengen. Dus is het een weekje uitgesteld. Volgende week de eerste beker wedstrijd tegen VDL 2 (ook wel val dood languit genoemd) om 15.00.

De competitie begint zaterdag 16 september.
:twisted:
 
Succes mannen!

Vandaag mijn eerste wedstrijd voor de beker gespeeld, helaas is deze bij een 0-0 stand na 51 minuten gestaakt aangezien een tegenstander met twee gestrekte benen op de knie van een medespeler van mij in kwam. Knieschijf verdraaid, waarschijnlijk een pees gescheurd. Ambulance erbij en morgen op de training horen we wel hoe het verder moet. Zondag tegen DEM (RKVV) A1, 'm looking forward to it :)
 
dat zijn toch wel de mindere dingen in het voetbal. Maar succes a.s. zaterdag
 
GWAR":2sayqidk said:
En dat zegt de grootste schoffelmachine uit ons elftal 😉


Ik heb geen overtreding gemaakt vandaag lange lamlul :P

Victoria 6 won vandaag met 4-2

Ruststand was 3-0

Scoreverloop

1-0 Octo
2-0 Miitens
3-0 Nick
4-0 Mittens
4-1
4-2

Ze kregen na de rust wat verstekingen van een elftal dat op het eerste veld liep te voetballen die spelen 5e klasse
 
Back
Top