What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Victoria '04 algemeen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Programma
Victoria 04 - RVVH 14.30 uur
RVVH heeft in uit duels nog geen punten gepakt!! Laten we dat zo houden en niet zo spelen als afgelopen zaterdag tegen Lombardijen 4 Want dat was echt dramatisch!!!!
 
6-0 voorstaan na 50 minuten en dan alles dramatisch vinden, het is maar hoe je het bekijkt ouwe sjagerijn!
 
Jij vond het dus mooi voetbal wat we speelden??? Sorry hoor maar als je tegen 8 a 9 man nog zulke grote kansen tegen krijgt vind ik dat behoorlijk dramatisch!

Zaterdag hopelijk een echt lekker potje voetbal
 
Lekker belangrijk dat we kansen tegen krijgen, ik pak ze toch wel. 😉
 
Daar heb je een punt :P

Afgelast vandaag en waarom???? Vraag het onze vrienden bij victoria
 
Zaterdag

Victoria - Barendrecht

Zal naar alle waarschijnlijkheid wel worden afgelast!!

Heb wat navraag gedaan over deze tegenstander en men adviseert ons om uit een gesloten verdediging te counteren tegen deze jongens!!
 
En waar heb je die navraag gedaan? Aad de Mos?

Hoeveelste staan die kwibussen dan?

Afgelasting zit er wel in idd.

Winterstop ahoy....
 
Deze kwibussen staan 3e met alles winst en 2 verloren partijen! Tegen Spijkenisse en Vlotbrug

Schijnt erg aanvallend te zijn maar dramatisch in de verdediging!! Wim Maurits zou zeggen jongens haal die vlaggen ff op!!

Word een lastige tegenstander en de bron is Vlotbrug
 
Zou me er vooral niet druk om maken.
Als ik zo eens naar buiten kijk denk ik dat er dit jaar nog weinig gespeeld wordt.

Vandaar, winterstop ahoy....
 
Vanaf dinsdag schijnt het beter weer te gaan worden ouwe rups!!! Dus ik heb er wel vertrouwen in dat we volgende week zaterdag spelen!!!
 
Zoals ik al zei afgelast!!! Volgende week laatste kans om voor de winterstop nog te voetballen en wel om 12.30 uit tegen Zinkwegse Boys de trotse bezitter van de op een na laatste plaats
 
Vreemd vind ik het wel dat we zaterdag niet mochten voetballen en dat het eerste zondag wel mocht spelen!!! a.s. Zaterdag weer in ons goddelijke blauwe shirt uit tegen Zinkweg!!!
 
12:30 i.i.g. wel een fijne tijd om op te komen draven.

Zou de training doorgaan Ken?
 
Als het zo droog blijft zoals nu zie ik het wel 'zonnig' in...?
 
Toch wel weer aardig gehageld vandaag!!! Moet vanavond heel de avond in DH doorbrengen voor balansen gaat zo beginnen mooie bagger :(
 
Anders had je natuurlijk wel gekomen 😉

Komende dinsdag de laatste training voor de winterstop.
 
Vorige week Victoria - Spijkenisse 1-2

Heel de wedstrijd met zijn 10en gespeeld omdat sommige mensen het nodig vinden vrijdagavond na twaalven nog af te bellen!! Maar goed

Morgen: Victoria - RVVH

14.30
 
Back
Top