Aaah, dat verklaart de flauwe opmerkingen.cthulhu":bvuap8z0 said:Ik denk vooral dat de heer crunchywasp dat heeft gepost omdat hij problemen meent te hebben met Jinxz...als ik het goed heb begrepen.
Aaah, dat verklaart de flauwe opmerkingen.cthulhu":bvuap8z0 said:Ik denk vooral dat de heer crunchywasp dat heeft gepost omdat hij problemen meent te hebben met Jinxz...als ik het goed heb begrepen.
ZeMMiK":3amfi9vf said:zijn die foto's van je showroom??, je had ook een keer een Astro met een LCDscherm die was ook uber. keep up the good work.
Da Dude":kk6xh244 said:Maar is dat een stelletje op AO? superpang en Crunchy?
Ik vind toch dat als je niet in hun inner cirkel zit, je geen reacties op je posts hoeft te verwachten.
Paar keer daar wat gepost, maar krijg je amper feedback.
.Jinxz":kk6xh244 said:Ik heb ook een PM gestuurd naar de super-admin superpang om 'm netjes te vragen te stoppen met het demoniseren. De situatie tussen mij en Crunchy gaf toentertijd al een naar gevoel van partijdigheid tussen admins en mij maar na meerdere posts die ik van hun las is dat voor mij allang duidelijk.
Ratson":1h9ikk6y said:Ze zijn daar niet veel beter dan op n-g.com, ze doen het alleen op de gentleman manier.
Wie andersDa Dude":2ieruyme said:Maar is dat een stelletje op AO? superpang en Crunchy?