d
Shmup Veteran
Damn, zoveel posts en niemand die iets zegt?
Gast, je kan Windows gewoon draaien via het driverpakker van de videokaart.
Misschien dat er zelfs al een shortcut voor is gedefinieerd. Probeer eens alt+shift+ een van de vier pijltjestoetsen!
Anders googlen:
https://www.google.com/search?q=rotate+ ... lz=1I7FTSH
Coole find indeed!
Gast, je kan Windows gewoon draaien via het driverpakker van de videokaart.
Misschien dat er zelfs al een shortcut voor is gedefinieerd. Probeer eens alt+shift+ een van de vier pijltjestoetsen!
Anders googlen:
https://www.google.com/search?q=rotate+ ... lz=1I7FTSH
Coole find indeed!