What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

P-Nut":1h3aj992 said:
(Windows 8 begin er niet aan btw... Slecht OS)

Ik wil je even herinneren aan het feit dat ik:

• bij Microsoft werk;
  • moderator ben op Nozomi.nl.

:lol:

Even kijken of ik nog kan posten :mrgreen:

yIsh6PN.jpg

Weeee zal kijken of ik een filmpje kan maken begin van de week! iig 2xbox controllers werken smooth :)

! Zo vandaag Taito X2 emulator geinstalleerd! Raiden IV :) wel vet helaas contoller instelling alleen 4 way en dat speelt voor geen meter :( verder laat hij hem alleen horizontaal :(

Diegene die de rom heeft geupload is zo aardig geweest een game.batch erbij te doen die verticaal mogelijk maakt echter is ie verticaal onderste boven bij mij (begrijpen jullie het nog)
Als ik mij eigen scherm op portrait heb staan lauched the game sowieso niet

cmdow @ /SIZ 32 16
nircmd.exe win -style title "C:\Windows\system32\cmd.exe" 0x00C00000
echo off
cls
typex_loader game.exe
cls
ping -n 1 localhost > nul
cls
exit

Uiteindelijk kan ik met een programma (I rotate) het scherm 270graden draaien en zo wel recht te krijgen alleen omslachtig en ondersteboven :O

Ik heb op 1 of andere turkse website gevonden :P

http://www.emulasyonturkiye.org/

Hij is klein beetje anders! Ik heb diegene die jij linked ook gedownload alleen nog niet uitgeprobeerd op windows 7! )

(ik heb beide op windows 8 geprobeerd en beide deden het niet, al reageerde hij wel op een andere manier... vensters worden beide geopend maar jouw launcher gaat naar volledig scherm en blijft zwart de turkse variant werkt blijft scherm groen (windows 8 kleur)

Dus zal vanavond kijken of hij anders reageert op windows 7 en wel werkt:o?

//inmiddels kan ik niet meer alt-tab doen om scherm te draaien en word raiden iv afgesloten op de windows 7 PC.

Game werkt wel perfect alleen ondersteboven vertikaal :(

Probeer die loader van mij ff.... moet wel goed komen...

Wel leuk hoor zo'n setupje...

Download ook ff otomedius, ken je je touchscreen testen :)

Het wil helaas niet lekker vlot werken :( Denk dat mn rom ook eventueel het probleem kan zijn.... :(

Ik overweeg mijn vertical setup voor een mooi bod weg te doen inclusief een wireless 360 controller. De setup heeft nog wat TLC nodig maar indien iemand interesse heeft kan hij of zij een berichtje sturen. Hij hoeft in principe niet weg maar ik denk dat er iemand anders meer plezier mee kan hebben.

Zal vast.
Maar misschien moet je even wat meer info geven over de huidige staat.
Wat zit erbij, en even een lijstje specs zodat je niet 3 pagina's moet zoeken.
Het is zeker een leuk ding.

Het is vooral een heel specifiek ding. Een reclame/E-Reader zuil die aangepast is naar een game setup. Hoe goed of handig het ook gedaan is (kan ik geen oordeel over vellen), zou ik niet weten hoe ik hier achter moet gamen. De monitor staat erg hoog, en leunt achterover. Ik zie mezelf niet in een stoel voor dit apparaat zitten, en staand gamen is voor mijn luie donder echt geen optie ;).

Cageman":33wy9qb6 said:
Het is vooral een heel specifiek ding. Een reclame/E-Reader zuil die aangepast is naar een game setup. Hoe goed of handig het ook gedaan is (kan ik geen oordeel over vellen), zou ik niet weten hoe ik hier achter moet gamen. De monitor staat erg hoog, en leunt achterover. Ik zie mezelf niet in een stoel voor dit apparaat zitten, en staand gamen is voor mijn luie donder echt geen optie ;).

Ik heb er zelf achter gezeten en niet als onprettig ervaren maar to each his own :)

Back