What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vertical SHMUPS potentieel! Wat denken jullie?

De xbox zal niet passen vrees ik gezien zuil maar 23 cm breed is:( even kijken hoe ik dat best kan oplossen
 
Gewoon ff die PC inrichten met MAME. XBOX 360 (arcade) stick via USB aansluiten en gaan :P

Kan je altijd nog een JTAG 360 doen.
 
BAM! DLX voor uw dagelijkse dosis nuchterheid. Wat is het leven toch simpel eigenlijk. :mrgreen:
 
Cker met DLX eens, maar is niet zo makkelijk als gezegd, dus je bent wel ff zoet! Maar des te leuker het is ;)
 
OK omdat ik toch niks te doen heb :)

1. Installeer PC met Windows XP
2. Installeer deze USB 360 driver;
http://www.microsoft.com/hardware/en-us ... or-windows
3. Installeer MAMEUIFX32;
http://mame32fx.altervista.org/download.htm
4. Download ROMs van emu-paradijs :P
5. Zet die in de map ROMS
6. Start MAMEUIFX en je ROM en druk op TAB voor General Input aan te passen
7. Klaar binnen een uurtje (of misschien 2 :) )

Beetje basic maar ready to go.

Oh ja; zoek ergens ff in de MAMEUIFX opties voor je screen rotation - VSync - Frameskip - de standaard shit ....
 
thnx :) voor de response! ik denk dat ik voor wireless xbox controllers ga (werken die ook met XP?),
als ik het eenmaal heb geinstalleerd kan ik dan uit de voeten zonder dat een toetsenbord/muis aan te pas komt?

Krijg ik geen problemen aangezien het scherm 90graden gedraaid is? /edit lees het in je reactie

Ik zal vanavond dit weekend er verder aan klooien iig bedankt voor de reactie dusver
 
Draadloos kan, zelfde driver, alleen heb je een USB ontvanger nodig.

Zonder toetsenbord en muis kan, maar doe maar eerst de basis.

Ik heb zelf een joy2mouse tool, maar je kan ook hyperspin enzo, maar wat ik zeg doe eerst ff de basis.

Scherm is geen probleem.

Edit; je kan ook je touch-screen input gebruiken als muis.
 
P-Nut":3jw2d8xe said:
thnx :) voor de response! ik denk dat ik voor wireless xbox controllers ga (werken die ook met XP?)
Poeh, we helpen je graag hoor, maar google en bing geven ook prima resultaten op veel vragen. Ik zou zeggen: Adem in, adem uit ;-).

Om wireless controllers op je PC te gebuiken heb je de wireless receiver nodig. Zijn wat schaars aan het worden, maar nog wel te krijgen.

Info:
http://www.microsoft.com/games/en-US/Ha ... dows.aspx/

Verkrijgbaar o.a. hier:
http://www.save-mii.com/tne/product/19/ ... -041-.html
 
Cageman":3p8oes8a said:
P-Nut":3p8oes8a said:
thnx :) voor de response! ik denk dat ik voor wireless xbox controllers ga (werken die ook met XP?)
Poeh, we helpen je graag hoor, maar google en bing geven ook prima resultaten op veel vragen. Ik zou zeggen: Adem in, adem uit ;-).

Om wireless controllers op je PC te gebuiken heb je de wireless receiver nodig. Zijn wat schaars aan het worden, maar nog wel te krijgen.

Info:
http://www.microsoft.com/games/en-US/Ha ... dows.aspx/

Verkrijgbaar o.a. hier:
http://www.save-mii.com/tne/product/19/ ... -041-.html

Haha Bing grappenmaker :mrgreen:

Ik had op ebay gekeken en zag die receivers voorbij komen! Zo te zien heeft microsoft ook een originele! Wil graag klussen dit weekend maar zo te zien moet ik online gaan bestellen :( liefst koop ik alles dit weekend in de winkel haha :D mooiste zou witte wireless controllers zijn (en receiver die heb ik wit gespot al zal ik die waarschijnlijk niet zichtbaar zijn) even uitvogelen of er een verschil zit tussen de wat oudere witte controllers en de zwarten die nu verkocht worden
 
P-Nut":1abvb7cu said:
Haha Bing grappenmaker :mrgreen:
Goed, nu ben ik er klaar mee :-).

Iedereen veracht Bing altijd, maar watch this.

Google:
capturegoogle.jpg


Bing:
capturebing.jpg


  • Google geeft me plaatjes van de receiver, een forumpagina en twee amazon pagina's
  • Bing geeft me prijzen en koopmogelijkheden, een eBay veiling, een Amazon pagina en de Microsoft pagina met het feitelijke product

Welke is nou beter? (en raad eens waar ik werk ;-)).

Bing is krachtiger dan veel mensen weten. Truc is om Bing in te stellen op de US pagina, niet de NL pagina. In NL draait Bing nog in een beta, US niet.
 
Bing is krachtiger dan veel mensen weten. Truc is om Bing in te stellen op de US pagina, niet de NL pagina. In NL draait Bing nog in een beta, US niet.

Klopt maar bing is kut! Ik wil altavista :P

Ik gebruik ook liever google.nl dan google.com maar dat is persoonlijk :)

Edit; bovenstaande heeft te maken met de zoekresultaten, jij krijg nu (in bing) voornamelijk US shops.
 
Haha !

ipv van 360 vs. PS3
hebben we hier nu Google vs. Bing

Ik pak bier en popcorn :mrgreen: :mrgreen:
 
Laten we eerlijk zijn, 360 vs PS3 is geen match natuurlijk. 360 is de winnaar :P
 
Cageman":11oxi7q5 said:
P-Nut":11oxi7q5 said:
Haha Bing grappenmaker :mrgreen:
Goed, nu ben ik er klaar mee :-).

Iedereen veracht Bing altijd, maar watch this.

  • Google geeft me plaatjes van de receiver, een forumpagina en twee amazon pagina's
  • Bing geeft me prijzen en koopmogelijkheden, een eBay veiling, een Amazon pagina en de Microsoft pagina met het feitelijke product

Welke is nou beter? (en raad eens waar ik werk ;-)).

Bing is krachtiger dan veel mensen weten. Truc is om Bing in te stellen op de US pagina, niet de NL pagina. In NL draait Bing nog in een beta, US niet.


Vaag... Ik krijg op beide zoekmachines altijd alleen maar penis-enlargements en viezigheid... Misschien ben ik doorgrondt :mrgreen:
 
Back
Top