What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

UFGE 2010

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
De planning is rond voor volgend jaar :

SHMUPS 2010 (najaar 2010) + UFGE 2010 (voorjaar 2010) !!

Hier de trailer voor UFGE 2010 : www.rklok.nl

see you there !!!!!!
 
Joy!

Ik zuig alleen enorm in fighting games.. Heb wel veel Tekken gespeeld, maar daar blijft het dan ook bij.

Oefenen maar!!
 
Aaahhh, ondanks dat ik smhups geweldig vind, is dit toch meer in mijn straatje...vooral 2D fighters, ben wel redelijk crappy ondanks alle jaren van oefening (ben begonnen met SFII toen die net uit kwam op de Amiga).
 
Ben heel slecht in fighting games.
Is ook heel wat persoonlijker dan shmups.
Tenminste neem aan dat het een knockout-systeem-toernooi wordt?

Maar wel heftig qua sfeer in de zaal.


Weet nog niet of ik me zo publiekelijk de **phus laat slaan 😉
 
ben erg slecht in fighting games,maar what the hell,kan ik ook eens laatste worden ipv middenmoot
 
Ratson":2y0k7p5g said:
ben erg slecht in fighting games,maar what the hell,kan ik ook eens laatste worden ipv middenmoot

Niet als ik er ben :roll:
 
Wow, coole trailer. :) Moet ik dit doorgeven op andere sites? Je hebt best kans dat dit behoorlijk groot kan worden namelijk.
 
Ha...als iedereen zo waardeloos in vechtspellen is, misschien heb ik dan ook eens een kans om te winnen. Mocht het nodig zijn, dan heb ik nog wel een paar leuke AES vechtspellen liggen (bijv. Fu'un Super Tag Battle, Garou Mark of the Wolves en beide Last Blade spellen...allemaal Japanse versies by the way).
O ja, persoonlijk denk ik dat voor een eerste keer, het waarschijnlijk beter om zo'n event/ bijeenkomst redelijk kleinschalig te houden, dan kan je een beetje aanvoelen hoe het zal zijn als het een eventuele volgende keer zal worden als het grootschaliger is...o ja kleiner is ook vaak gezelliger...vind ik tenminste.
 
SD5k":3iw719r1 said:
Wow, coole trailer. :) Moet ik dit doorgeven op andere sites? Je hebt best kans dat dit behoorlijk groot kan worden namelijk.

Thanks!, jazeker delen op andere sites !..
 
cthulhu":3hxccyw9 said:
O ja, persoonlijk denk ik dat voor een eerste keer, het waarschijnlijk beter om zo'n event/ bijeenkomst redelijk kleinschalig te houden, dan kan je een beetje aanvoelen hoe het zal zijn als het een eventuele volgende keer zal worden als het grootschaliger is...o ja kleiner is ook vaak gezelliger...vind ik tenminste.

Nee , niet helemaal mee eens, dit is het tweede event voor ons, Shmups heeft behoorlijk wat gekost , absoluut geen probleem, maar het is wel de bedoeling dat het volgende event redelijk binnen de kosten blijft.
En dat kan alleen met een redelijk aantal bezoekers/deelnemers..En gezellig zal het sowieso zijn :)...
 
rklok":2dvynrnu said:
Nee , niet helemaal mee eens, dit is het tweede event voor ons, Shmups heeft behoorlijk wat gekost , absoluut geen probleem, maar het is wel de bedoeling dat het volgende event redelijk binnen de kosten blijft.
En dat kan alleen met een redelijk aantal bezoekers/deelnemers..En gezellig zal het sowieso zijn :)...

Dat is helemaal waar, het wordt natuurlijk vergelijkbaar met Shmups. Wordt zeker leuk.
 
Tof initiatief.
Ik denk als je deze post op drakenslag.com , je veel inschrijvingen gaat krijgen.

Wel beschamend dat er zoveel spelfouten zitten in vooral de character namen ! :roll:
 
rklok":1qdrckr4 said:
SD5k":1qdrckr4 said:
Wow, coole trailer. :) Moet ik dit doorgeven op andere sites? Je hebt best kans dat dit behoorlijk groot kan worden namelijk.

Thanks!, jazeker delen op andere sites !..
Ga ik doen. Heb je al een idee welke fighters er precies gespeeld gaan worden? Als je de moderne fighters ook doet wordt het sowieso druk. Maar ook de 3S en ST scene leeft weer de laatste tijd.
 
Mooi initiatief weer, hoe ga je dat precies doen aangezien het toch in tegenstelling tot de shmup games een versus-event zal worden?

En inderdaad even de spelfouten uit de char's namen halen, want dat ziet er echt niet uit. En het moet druk worden!!!!!!

Scoor je nog even een Vewlix voor de nieuwere fighters?
 
Mortal Combat! hahahahahaha ha.

Wordt er dit keer wel alleen op arcade sticks gespeeld ?? :twisted:

Kount me in anyways.
 
Thnx people, goede kritiek , we gaan gelijk die namen aanpassen...

Het tournooi gedeelte zit ingenieus in elkaar en iedereen zal zeker genoek aan spelen toekomen.
 
zo dus ik zie net wat shit op drakenslag.

-------------------

Als (hoofd) scheidsrechter van SHMUP Event 2009 en UFGE (Ultimate Fighting-game Event) doet het me deugd zoveel positieve reacties te lezen op de aankondiging van UFGE 2010. Event is nog ver weg, maar voor de nieuwsgierige aagjes hieronder een tipje van de sluier:

- event zal, net zoals Shmup event 2009 was, 1 groot feest zijn:
- 20 2d fighting games van de 20 meeste beroemde 2d fighting series;
- van retro tot next gen;
- minimaal 4 arcade cabinets;
- de (meeste) games worden gepeeld op arcade sticks;
- iedereen speelt elke game!;
- iedereen zal tegen iedereen een keer spelen!;
- "organisatorisch grote bende"?? Wie erbij was tijdens Shmup 2009 weet wel beter!;
- character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!;
- cocktails, diner, afterparty en professionele aankleding.

kortom:

Een dag waarop we de eer bewijzen aan 1 van de grootste videogame genres allertijden!

Meer informatie binnenkort op de vernieuwde website van rklok: (http://www.rklok.nl)
Op deze site binnenkort niet alleen meer info over de 2 major events van 2010 (UFGE en Shmup), maar ook info over de kleinschalige, maar niet minder spectaculaire maandelijke events.

-----------------


wel lame geen character select ramdom is net een gokkast ;P all round gaat om de game en niet welke character je krijgt.

wel nice weer 20games 20 systems en meeste op joystick. Meer info zou ook nice zijn. (welke games :twisted: )

kan ik me al inschijven voor mij en 2 homies?
 
character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!

Nee dank je, dit moet echt anders Ronnie.
 
Back
Top