Ken":1okempxl said:character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!
Nee dank je, dit moet echt anders Ronnie.
Ken":27ovbpfj said:Als je random select doet ga je simpelweg voorbij aan de essentie van fighting games. Je hebt 2-3 characters die je tot in de puntjes perfectioneert en zo is het uiteindelijk als je verder komt in het toernooi ook eerlijk.
Moet je voorstellen dat je in de finale staat met SF IV en vervolgens Dan krijgt en je tegenstander Sagat. Dat is gewoon a-relaxed.
Echt een oudje, veel gespeeld op de C64rklok":8soigoeh said:"Yie ar Kungfu"
wat willen we nou eigenlijk bewijzen? Gewoon lekker knallen tegen elkaar en er een gezellige dag van maken.