ruderudie":2sxxu1am said:Heeeeel vet, meteen een goede kick-start een dikke NNC! Dat wordt raggen bro!
Nee, jonguh! Met respect behandelen, die NNC. Beetje aaien, af en toe tegen praten. Koesteren, dat ding. Over een paar jaar zijn ze zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep.









