What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Trailblazer's Game Room

ruderudie":2sxxu1am said:
Heeeeel vet, meteen een goede kick-start een dikke NNC! Dat wordt raggen bro!

Nee, jonguh! Met respect behandelen, die NNC. Beetje aaien, af en toe tegen praten. Koesteren, dat ding. Over een paar jaar zijn ze zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep.
 
Kopen, als nieuw maken en in een hoek frotten, nooit meer aanzetten :mrgreen:
 
Stramme spieren en een freestyle manga tekening op de trapmuur rijker staat de NNC eindelijk op zolder te blinken. Gisteren met Rudie en een vriend naar boven gesjouwd in twee delen. Monitor is relatief makkelijk te ontkoppelen dus die er even uit getild en apart naar boven gebracht. Frame was wat lastiger maar al met al geen grote problemen gehad (behalve dus die tekening)!

Vervolgens even een system256 met wat games van Arno geleend om te testen (nogmaals dank!) en het is een plaaaaaaaatje!!!!!!!!! Schitterend beeld en het geluid is lekker diep. Tel daar de gecleande NNC bij op en de bal is rond; dik tevreden!

Nu op zoek naar games, mobo's etc., mooi ff de tijd voor komende dagen hehe. Hieronder alvast een impressie maar niet zon goede foto helaas. Zal vanavond of morgen een paar nieuwe posten!

07042012015.jpg
 
Top man , ziet er super uit!! (alleen de kleur vande balltops en knoppen kunnen echt niet imho ^^)

Je gaat nog veel plezier hebben van die cab :)
 
Hey,

Ik heb er ook 1 staan, en ik heb wel hetzelfde luxe probleem.
Genoeg jamma, totaal geen JVS. ik ga ook maar is op zoek naar jamma.

Maar wat een beeld, en geluid. Zo enorm vet.

Ik zal me gameroom ook maar is op de foto zetten.
 
Jaaaa hij is mooi! Beeld is enorm strak, echt een plaatje. Nu even wat vette games scoren, nieuwe sticks en buttons en je hebt echt een mooi totaalsysteem staan waar je alles in kunt hangen. Qua kleuren heb ik altijd alle buttons wit met bubbletops, ga altijd voor strak en daar moet je van houden, ik vind de ori kleurstelling weer niks. Mooie dingen om in je paasweekend mee bezig te zijn, for example, ik sta dalijk met een pot beits op een ladder..... Enjoy!
 
Top hoor. Ik ben zelf niet zo´n fan van het uiterlijk van zo´n cab, of eigenlijk vind ik ze ronduit lelijk, maar het plaatje op het scherm schijnt wreed te zijn. En deze cab in het bijzonder ziet er wel als nieuw uit. Dat is ook wat waard. :D
 
Beetje late to the party, maar damn wat ziet die New Net City er goed uit zeg! Is echt een droomcab! Ruilen voor een NAC ;) haha
 
Back
Top