Trailblazer
1CC Aspirant
Eindelijk heb ik eens tijd gehad om wat piccas van mn gameroom (lees zolder) te maken. Sinds ik ben verhuisd heb ik werkelijk alles in het werk gesteld om deze zolder tot een waar gameparadijsje te maken. De fotos zijn gemaakt met mn blackberry dus super kwaliteit is het niet maar voor een eerste indruk denk ik goed.
Here we go!




Er staan ook nog een GC en een SNES in het kastje, die zie je niet. Die cab gaat er ook komen, plaats zat maar ook dat zie je nu niet. Zal eens een keer goede fotoos maken!
Tijd keeps on slippin.....
Here we go!




Er staan ook nog een GC en een SNES in het kastje, die zie je niet. Die cab gaat er ook komen, plaats zat maar ook dat zie je nu niet. Zal eens een keer goede fotoos maken!
Tijd keeps on slippin.....


