Ik heb toch maar besloten om ook maar mijn laatste cab te verkopen
. Het is gewoon zonde dat er al jaren niet op word gespeeld.
Ik zal later betere foto's maken, maar deze cab ziet er een stuk beter uit dan de vorrige Egret 2 die ik verkocht had.
Er zit ook nog een nieuwe marquee holder bij. En het control panel is nieuw (behalve de knoppen en sticks dan).
Prijs: € 1400,-
Ophalen in Heiloo. Ik woon 2 hoog, dus neem wel wat vrienden mee.







Ik zal later betere foto's maken, maar deze cab ziet er een stuk beter uit dan de vorrige Egret 2 die ik verkocht had.
Er zit ook nog een nieuwe marquee holder bij. En het control panel is nieuw (behalve de knoppen en sticks dan).
Prijs: € 1400,-
Ophalen in Heiloo. Ik woon 2 hoog, dus neem wel wat vrienden mee.






