What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Taito Egret 2 (verkocht)

addict

Cabinet Dweller
Ik heb toch maar besloten om ook maar mijn laatste cab te verkopen :(. Het is gewoon zonde dat er al jaren niet op word gespeeld.

Ik zal later betere foto's maken, maar deze cab ziet er een stuk beter uit dan de vorrige Egret 2 die ik verkocht had.
Er zit ook nog een nieuwe marquee holder bij. En het control panel is nieuw (behalve de knoppen en sticks dan).

Prijs: € 1400,-

Ophalen in Heiloo. Ik woon 2 hoog, dus neem wel wat vrienden mee.













 
Ik heb deze gezien en ziet er goed uit. Ook het scherm.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nou, ik had hem op marktplaats gezet, maar ik wacht nog steeds op een bericht wat ie me zou sturen... Dus ik laat wel weten of ie verkocht word of niet.
 
ik zie het ja maar dat is ver van wat ik er dit jaar voor betaald heb.
Hoop dat je een goed bod krijgt. Ik denk alleen dat je de mijne niet accepteert.
 
Back
Top