What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

Status
Not open for further replies.
jaguarwong1":h843xf0n said:
Voorzichtig als in dat ik nog wat vraagjes heb
en ik deze maand nog in Hong Kong ben. Dus
als ie em 2 weken wil vast houden dan kom ik
em graag halen voor 599. Want het is inderdaad
een schande dat deze nog te koop staat.

That's the spirit :P
 
goatboy":2nh3csll said:
Hey Antoine,

Verkoop die 100-in-1 + Mobo gewoon op Ebay. Kun je zeker €100,- voor krijgen. En verkoop dan gewoon je AWSD voor dezelfde prijs want de cab is echt wel € 600,- waard. Misschien iets geduld hebben maar er komt vast wel een koper voor dit bedrag. Misschien ook Ebay proberen want Duitsland en Belgie is ook een goede markt, Succes man!

Hi Henk,

op zich staat hij niet in de weg, en ga ook echt niets meer met de prijs doen.
Wel een goede tip om de grenzen wat te verbreden; eens kijken of de Belgen wellicht zover te krijgen zijn :-)

Weet niet of eBay Duitsland een goede plek is voor cabs; volgens mij zijn de prijzen die daar geboden worden ook niet echt constant. Zeker gezien de ervaring die ik onlangs heb opgedaan... maar dan in mijn voordeel 8)

Maar daarover later meer... 😉
 
Klopt, Je kunt vaak erg leuke dedicated cabs op de kop tikken in Duitsland. Laatst nog een Daytona Twin (nieuwe plastic versie) in top conditie. Ging weg voor € 799,- :shock:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top