What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]: Atomiswave SD Cab (nu inclusief Neo-Geo MVS + 100-1)

Status
Not open for further replies.

Ahoud

Combo Keeper
Te koop: mijn Atomiswave SD Cab.

Gekocht van Pooyan uit de IC'09 inkoopactie (http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2123).

Uiteraard werkend te zien / proef te spelen. Cab is in uitstekende staat, helemaal compleet met alle manuals.

Voor alle Nozomi-leden geldt dezelfde super-prijs als waar ik hem voor heb kunnen kopen: 640EU

(Step-Down converter +30EU)

AW.jpg

Wat een schitterende cab, het is dat ik nu tijdelijk zonder werk zit anders was ik hier meteen op gesprongen, damn.

SD5k":2t17tp74 said:
Wat een schitterende cab, het is dat ik nu tijdelijk zonder werk zit anders was ik hier meteen op gesprongen, damn.

Thx! Hoop dat je snel weer aan de slag komt.

Op veler verzoek, hierbij nog wat meer gedetailleerde foto's:

AW-1.jpg

AW-2.jpg

AW-3.jpg

AW-4.jpg

AW-5.jpg

AW-6.jpg

AW-7.jpg

AW-8.jpg

AW-9.jpg

En vooruit: voor de snelle beslisser een prijsupdate naar 599EU :shock:

Nu inclusief Neo-Geo Single Slot + 100-1 Cartridge.

MVS-1.jpg

MVS-2.jpg

En dat voor dezelfde strakke prijs van 599EU :D

Wat een TOP prijs, ongeloofelijk!
Als hij nu niet snel verkocht wordt :shock:

almighty":2rdcn9qd said:
Wat een TOP prijs, ongeloofelijk!
Als hij nu niet snel verkocht wordt :shock:

Bedankt mannen; ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet helemaal.
Mooier kan ik het echt niet maken. Dus: iedereen die geinteresseerd is, DIT is uw kans!

Denk dat je met timing een beetje lastig zit nu de feestdagen in zicht komen, en er bovendien een container met leuks binnenkomt. Hoe dan ook een goede deal, succes met de verkoop!

Slechte timing of niet maar een AWSD met deze extra's en voor deze bodem prijs zul je hierna niet snel meer aantreffen. Succes met de verkoop!

He Ahoud misschien handig er even bij te zetten waar de cab zich bevindt en of deze moet worden opgehaald of dat ie kan worden gebracht.

SD5k":10re05zm said:
Hij woont in Loo (Gelderland) zag ik op Marktplaats. :P

Jullie houden ook alles in de gaten :D

Klopt, ik kom uit Loo (Gelderland). De cab zal daar moeten worden afgehaald. Kan eventueel wel transport regelen (heb goede ervaringen met een koerier hier uit het dorp).

'voorzichtige' PM! Wat is dat nou weer voor iets. Je stuurt een PM, of niet.

Maar de crisis moet hier wel erg hard toeslaan zeg, €599 voor een izgs verkerende AWSD met neogeo mobo en multicartridge. Dit is echt de scherpste prijs van het jaar, en toch moet er nog mee geleurd worden. Onbegrijpelijk. :roll: Straks moet je er nog je flipperkast gratis bij doen!

Nou ja, succes met de verkoop, kan nou toch niet lang meer duren.

Hey Antoine,

Verkoop die 100-in-1 + Mobo gewoon op Ebay. Kun je zeker €100,- voor krijgen. En verkoop dan gewoon je AWSD voor dezelfde prijs want de cab is echt wel € 600,- waard. Misschien iets geduld hebben maar er komt vast wel een koper voor dit bedrag. Misschien ook Ebay proberen want Duitsland en Belgie is ook een goede markt, Succes man!

goatboy":2uemz2hp said:
Hey Antoine,

Verkoop die 100-in-1 + Mobo gewoon op Ebay. Kun je zeker €100,- voor krijgen. En verkoop dan gewoon je AWSD voor dezelfde prijs want de cab is echt wel € 600,- waard. Misschien iets geduld hebben maar er komt vast wel een koper voor dit bedrag. Misschien ook Ebay proberen want Duitsland en Belgie is ook een goede markt, Succes man!
Helemaal mee eens, of staat de cab in de weg ofzo?
Zou zeker niet lager gaan en anders idd ebay.

Cheers.

Voorzichtig als in dat ik nog wat vraagjes heb
en ik deze maand nog in Hong Kong ben. Dus
als ie em 2 weken wil vast houden dan kom ik
em graag halen voor 599. Want het is inderdaad
een schande dat deze nog te koop staat.

Status
Not open for further replies.
Back