Ahoud
Combo Keeper
Te koop: mijn Atomiswave SD Cab.
Gekocht van Pooyan uit de IC'09 inkoopactie (http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2123).
Uiteraard werkend te zien / proef te spelen. Cab is in uitstekende staat, helemaal compleet met alle manuals.
Voor alle Nozomi-leden geldt dezelfde super-prijs als waar ik hem voor heb kunnen kopen: 640EU
(Step-Down converter +30EU)
Gekocht van Pooyan uit de IC'09 inkoopactie (http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2123).
Uiteraard werkend te zien / proef te spelen. Cab is in uitstekende staat, helemaal compleet met alle manuals.
Voor alle Nozomi-leden geldt dezelfde super-prijs als waar ik hem voor heb kunnen kopen: 640EU
(Step-Down converter +30EU)