What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Midway War Gods Mame Cabinet

maxresdefault.jpg

Dat doen we met dat soort lui! - Zeer irritant, een van de hoofd redenen dat ik niet echt op marktplaats wat aanbied.

Klopt ja, maar die heeft er uiteindelijk vanaf gezien.
Ik had de kast een tijdje niet aan gehad en op het moment dat hij kwam kijken sloeg hyperspin op tilt.
Hij bleef maar doorscrollen. Kan altijd een keer gebeuren natuurlijk en heb ook gevonden op internet dat dat aan de versie van Hyperspin ligt.
Heb hem daarna moedwillig proberen te tilten, wat dus niet lukte... Dat heb ik gefilmd en doorgestuurd maar hij wilde er niet meer aan.

Al met al staat de kast er nog dus :p
In de tussentijd is er een vriendin in beeld gekomen die, net zoals ik overigens, van mening is dat een eettafel ook geen overbodige luxe is ;)

Bump dus en voor 600 euro zou de kast naar een liefhebber mogen.
Dat is dan ook de minimale prijs die ik ervoor wil hebben!

Weer een liefhebber via marktplaats of blijft de cab hier op het forum rondhangen :-)

Hoop dat je hem voor een goeie prijs hebt verkocht, toch altijd zonde als je veel moet inleveren

Back