What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Midway War Gods Mame Cabinet

Ab79

Cabinet Dweller
Hallo lui.

Na lang twijfelen (nu nog eigenlijk) wil ik toch weer afscheid nemen van mijn woodie.
Puur vanwege het ruimteverhaal. Hij is toch teveel aanwezig in de woonkamer en helaas heb ik geen andere ruimte waar ik de kast kwijt kan. Was dat wel het geval geweest dan was de kast zeker niet de deur uitgegaan.

Het betreft hier een Midway War Gods kast die ik van Psykick gekocht heb.
Voor zover ik weet met de originele hardware nog (War Gods PCB zit er niet bij).

De kast heeft een Wells Gardner monitor

Jamma connector is nog aanwezig dus pcb’s moeten aangesloten kunnen worden zonodig.

Control panel is aangepast en niet origineel meer. De knoppen hebben een andere layout.
Dit is niet nadelig omdat er meerdere systemen op de hyperspin draaien.
De layout is goed om alle spellen te spelen.

Hyperspin configuratie door Psykick opgezet.
Hij draait op een PC met Mame.
Paar duizend spellen dus die spelen en eruit zien als het origineel.

Voor 600 euro mag hij naar een liefhebber.


Groeten,
Toine.

20140926_222942_zpsvwjigtde.jpg

20141222_194342_zpsrqnusewh.jpg
 
Verkoop je de kast eventueel ook zonder de mame meuk?
En heb je eventueel de orginele control panel overlay nog of is de originele gebruikt voor de mame setup?
 
Ik heb een minimaal bedrag in mijn hoofd waarvoor de kast weg zou kunnen.
Dat is dan inclusief de mame pc maar die is er binnen een minuut uit natuurlijk.

Originele paneel heb ik er niet bij.

Bieden mag via PM en dan valt er misschien wel uit te komen.

Edit: Heb de kast nu ook op marktplaats gezet voor 889 omdat ik ook denk dat 1000 niet haalbaar is.

Groeten,
Toine.
 
Als het de Hyperspin set van Has is, zou ik die lekker er in laten.
maarja ik gebruik zelf ook Mame
 
ja ik ook ,alleen maar omdat die makkelijker is

ben benieuwd of er kopers zijn

zal wel als gewoonlijk gaan op mp 900 vragen
en dan met een bod van 50 aankomen pfff

persoonlijk denk ik dat met een goede hyperspin en snelle pc er in

je er 800 voor zou kunnen krijgen

in ieder geval succes met de verkoop

ps blijf erbij mooie kast
 
waiwainl":5bj2p3bu said:
Heb je hem al internationaal aangeboden? Be, De, Uk?

Nee. Maar aangezien de kast opgehaald moet worden lijkt me dat ook niet ideaal.
 
Op AO wilde ze al dat ik mijn NNC ff naar Italie wilde opsturen. Maar uiteindelijk verkocht aan iemand uit Belgie.
Duitsland, Frankrijk. Intresse genoeg. Maar niet hier blijkbaar.
Mooie kast, maar groot.
 
Via marktplaats een bod gehad van 700 euro. Daar bood ik hem nog aan voor 800.
Daar ben ik dus mee akkoord gegaan, als alles goed is zal hij zaterdag opgehaald worden.
Meer zal er niet inzitten. In de toekomst als de ruimte wel daar is komt er wellicht nog wel een kast.
Een candy dan waarschijnlijk. We zullen zien :)
 
Marktplaats, verzamelplek van allerlei soorten mafkezen. Spullen 6x " verkopen" is helaas meer regel dan uitzondering. Succes, ik hoop dat je niet teveel grappenmakers meer tegenkomt
 
Back
Top