What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter V

Ik heb de VS optie in de menu, dus zoals elke street fighter tegen elkaar spelen achter dezelfde scherm.

SFV ondersteunt volgens mij maar 1 toetsenbord.
Het ondersteunt wel meerdere XBOX controllers, ik heb gelukkig 2x een PS360+ PCB voor de sticks+knoppen in mijn Vewlix en SFV ziet dus 2 XBOX controllers waarmee ik gewoon met zijn tweeën kan spelen.

Ik ga dan even verder prutsen. Bedankt. Ik heb een Xin Mo, omdat mijn PC die 1e op de 1000 is die de PS360+ niet aankan. Serieus.

Daar kwam ik ook achter toen ik Beau zijn Arcade Stick kocht (gaat daarom binnenkort in de verkoop, vind hem alleen zo ontiegelijk mooi).
Maar geen geld voor een nieuwe MOBO en processor upgrade atm. voor in mijn PC).

Heb je al geprobeerd om de PS360+ op een USB 1.1 of USB2.0 hub aan te sluiten?
Mijn mobo doet ook raar als ik de PS360+ direct op de mobo aansluit.
Maar met een USB hubje ertussen doet ie het wel goed :)

Akuma2000. Ik heb er ff een cardreader tussen gestopt met usb-hubje. en verrekt. Dan ziet hij wel een PS360+.

Oplossing valt onder de category: WTF!!! maarre bedankt!!! Kan mijn Vewlix de deur uit hahahahahahaha 😉

Back