A
Anonymous
Guest
Ach ja, men vraagt jaren om SFIV. Capcom maakt SFIV en het is niet goed omdat het anders is... Wil je Third Strike, speel Third Strike.
Ik blijf achter SFIV staan. Dit ziet er imo al wel goed uit en het is pre-alpha materiaal, 1% done volgens EGM interview.
Ik blijf achter SFIV staan. Dit ziet er imo al wel goed uit en het is pre-alpha materiaal, 1% done volgens EGM interview.