What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Abel

sfabel.jpg


sfabel2.jpg
 
Ja ziet er zeker vet uit! Doe mij ook maar zo'n Vewlix!!
 
In beweging ziet het er inderdaad ontzettend mooi uit zeg! Man, man, man. Dit bewijst maar weer eens dat je niet op stilstaande beelden af moet gaan.
 
Ik probeel het nieuws een beetje bij te houden.
Ik moet zeggen dat SFIV er geweldig uit ziet. Effecten en camera movement is allemaal helemaal super.

Een heel klein minpuntje grafisch is dat de koppen tot op belachelijk lelijk zijn en dat chun li er uit ziet als een bodybuildster.

Qua gameplay van wat ik gelezen heb heb je 2 gauges om Ultra en revenge moves te doen. Ook heb je "saving" wat een soort block and attack is en je moet timen met de aanval van je tegenstander.

Maar alle filmpjes die ik gezien heb zouden buiten grafix om de nieuwe "super hyper streetfighter 2 turbo champion bokki wokki" kunnen zijn.
M.a.w. ik krijg een beetje het gevoel dat we met de gameplay weer een zoveelste verlenging hebben van SF2 ipv sf3.

Ook al zijn de nieuwe gameplay toevoegingen wel belovend zie ik het nog niet terug in de gameplay filmpjes.
 
Gruwelijk.. ik ben nooit een echte diehard SF speler geweest (ondanks ik SFII heel erg kon waarderen) maar hier begin ik toch wel warm voor te draaien hoor!
 
Nieuwe filmpjes van Sagat en Balrog (Japanse naam, M.Bison in EU) zien er cool uit. Check even youtube.
 
De game heeft nu grafische touches als shaders etc gekregen waardoor de personages er niet meer blocky uitzien.

screenshot_3742.jpg

Het ziet er nu pas echt goed uit.
 
Vet hoor, schijnt echter pas eind augustus uit te komen las ik ergens...?

shoryuken.jpg
 
Hey, een vriend van me die onlangs weer terug is in Nederland heeft in Japan SF4 uitvoerig mogen checken in de arcades. Hij is er laaiend enthousiast over, een korte impressie/samenvatting van wat ik mij herinner:

- Zangief, Blanka en Rufus zijn zeer sterk in matches, C.Viper is dat weer niet en moet voorzichtig meegespeeld worden (denk dat ie daar mee bedoeld als in turtelen en defensief zijn).
- Zeth schijnt een soort Dhalsim te zijn met zijn uitrekkende armen, verder geen info.

Ik zal binnenkort nog eens met hem praten, of hem doorverwijzen naar dit forum en topic. :P
 
De Limited Edition wordt echt heel limited, trust me on that one. Zonder pre-order ga je er denk ik geen bemachtigen.
 
pa.149720.1.jpg
Ideal for gamers favoring a traditional console controller without wishing to compromise on features, the Street Fighter IV FightPad features an enlarged circular eight-way floating D-Pad and arcade style six-button configuration. An integrated D-Pad switch allows gamers to alternate between D-Pad and Analog Sticks and combined with official artwork featuring an assortment of famous Street Fighter® characters, the Street Fighter IV FightPad is destined to be the controller of choice for discerning fans and those seeking a competitive advantage.
 
Je hebt hiervan ook een stick, die pas zou ik minder op vertrouwen qua speelbaarheid.
 
Prijs valt reuze mee en er zijn volgens mij 5 verschillende versie's.
Heb hier al een stick en de prijs van de SF IV stick is mij het niet waard.
De artwork ziet er ook wel goed uit op deze controllers en vooral de 'Ken' versie.
Misschien dat ik er wel eentje bestel :roll:
pa.149722.1.jpg
 
Als deze d-pad echt een stuk beter is dan ga ik er ook 1 bestellen.
 
Back
Top