A
Anonymous
Guest
R-Type":3kpdh64u said:MUSOLINI":3kpdh64u said:check die graphics. als ze het toch echt in 3d gaan maken, waarom dan geen DOA4, SC4, VF5, T6 graphics. dit is gewoon lelijk. maak ni uit hoe groot je als fan ook bent. laat dit aan iemand zien die een ps3 of 360 heeft en zeg ni erbij dat het sf4 (dus een legendarisch spel serie) gaat en ze zullen zwaar teleugesteld zijn. maar lang ni zo zwaar als mij. geen final death battle dus uussen ryu en gouki. GEEN 2D. fuck. hopelijk speelt het nog enigzins fatsoenlijk. mijn expectations zijn in ieder geval zwaar laag geworden, dus als het uit komt is het in ieder geval zeker beter dan wat ik er nu van verw8.
Die mensen waren ook teleurgesteld in SF3, omdat deze serie niet aanslaat bij de gemiddelde gamer. Als zij niet teleurgesteld zouden zijn, dan houdt het in dat je met iets standaards als Tekken te maken zou hebben. En SFIV gameplay wordt volledig 2d.
Ryu tegen Gouki... voor de 100e keer? Ik ben blij als die ongebalanceerde Gouki eindelijk weer opgerot is tbh. Ik ben hem kotsbeu. Zowiezo ben ik die Shotos beu, ik kies ze echt nooit in SF3 online. Ryu mag dan wel blijven als een soort van SF icoon, de rest van de shotos/clones mogen oprotten.
De beste fighting games vind ik zowiezo degene die drastisch gingen vernieuwen in oa lineup; zoals SF3, MOTW, FF3...
Het is gewoon niet verstandig om een game te beoordelen op een paar alpha shots.
van sf3 snap ik het wel, het was te gecompliceert. de mensen hadden jaren nodig om het te waarderen voor wat t eigenlijk is. besides, sf3NG was waardeloos. pas bij SI werd de game goed, en TS werd het perfect, of bijna in ieder geval.
en ja, FF3, de RB games en MOTW zijn fantasties. maar kijk wat er met SS gebeurde na 2? het werd steeds slechter en slechter, tot aan de punt dat het nu zwaar sucked. de game is van mij favo 2d fighter (ss2 tijd) tot een fucked up gaming series gegaan (vanaf SSV werd t echt te gek, negatief bedoeld dus).
je hebt helemaal gelijk dat je nieuwe characters moet introduceren, maar laat dan goede met de verhaal mee te maken characters nog wel in de game dan AUB. want sagat hoorde net zo zwaar in sf3 te zijn als gouki en ryu. fuck, zou waarsachijnlijk mijn favoriete sprite ooit in een game geweest zijn.