goatboy":2k5p3px5 said:Erg leuk! Ziet er als nieuw uit ronnie. Speciaal projectje voor iemand of jezelf? Is dit die Aero table clone waar je het over had? Anyhoe, Ziet er top uit.
goatboy":ql1q8s57 said:Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten. Een Move strip is bij deze game ook niet nodig, Staat al op het panel.
Waar zitten de speakers eigenlijk??
Je moet wel voor de control panel zitten hegoatboy":1dc7mrlh said:Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten.
almighty":dha0pyhe said:Je moet wel voor de control panel zitten hegoatboy":dha0pyhe said:Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten.![]()
Nee maar ik begrijp het wel, hij is nu wel lekker strak zo en vaak als je er teveel toeters en bellen aanhangt dan is de kans dat je het gaat verpesten.(totaal plaatje)
ElPancho":19f3cpqt said:Die gaten zitten niet op deze ..... beperkt de mogelijkheid eigenlijk tot het alleen van binnen kunnen plaatsen vd speakers.
Heb je nog zo'n cp-tje extra ? Die op YAJ staat is toch echt ff te geprijsd ....
pooyan":3e45yume said:Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha
Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.
Houd je hem zelf of ga je hem verkopen?
rklok":n82s8c3l said:...... ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius ...............
rklok":3x1ij2re said:pooyan":3x1ij2re said:Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha
Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.
Houd je hem zelf of ga je hem verkopen?
Ik houd hem niet zelf , gaat zeker de verkoop in, ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius
ElPancho":pfgy7pos said:rklok":pfgy7pos said:...... ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius ...............
Über.
ElPancho":575kx7dn said:Beiden hori games ......
Tated is wel een must voor een shmup-table imho.
Straalt ie het zelfs uit als ie uit staat 8)
Al heb je eigenlijk beide nodig, teveel horizontale klassiekers......... zou hem nog ff niet verkopen als ik jou was![]()
Ibara? Vind ik zelf top die art ....